6• Teklif

2K 104 50
                                    

"Tekrardan teşekkürler,Hermione." iksir dersi bitmiş olmasına rağmen Neville hala teşekkür ediyordu.

"Cidden önemli değil Neville."dedim belki 10. kez. Bitkibilim dersine gidiyorduk. Harry Ron'la takılacaksa ve Neville'in hiç arkadaşı yoksa niye Neville ile takıl mıyım ki? diye düşündüm.

"Ah Hayır!"dedi Neville.

"Ne oldu Neville?"

"Bitkibilim dersi Slyterhinle."

"Slyterhinle mi?"

"Evet!"diye inledi Neville. Slyterhinliler onunla her zaman dalga geçtikleri için Neville onlardan korkuyordu. O sırada yanımızdan geçen iki kişi Neville'ye omuz attı.

"İyi misin Neville?"

"İyiyim,Hermione"

Neville'a omuz atanlara baktım. Zabini ve Parkinson'du. Neville'a "bir dakika Neville" deyip yanlarına gittim.

"Dikkat etsenize!"

"Yanlışlıkla çarpmadık ki."dedi Parkinson gülerek."Bilerek çarptık. Ayrıca Longbottom ve sen çok yakışıyorsunuz. Bulanık ve kofti."

"Biz sadece arkadaşız!"dedim bağırarak."Ayrıca Neville ' a kofti deme!"

Zabini beni çok şaşırtarak ."Pansy sen önden git ben geliyorum."dedi.

Benim kadar Parkinson'da şaşırmıştı.

"Ne! Sen o bulanıkla mı konuşacaksın?"dedi inanamayarak. Bir süre homurdandıysada geriçekilip Zabini'yi beklemeye başladı.

"Bir şey soracağım Granger."ddedi Zabini.

"Evet ?"dedim merakla.

"Sen ve Draco sabah ne konuştunuz? Draco sen hastane kanadından çıkar çıkmaz peşinden koşarak gitti."

"Sana ne konuştuğumuzu söylemedi mi?"dedim şaşırarak.

"Hayır "dedi Zabini"Ne konuştunuz?"

"Şey..." bir yalan bulmam gerekiyordu. Malfoy,Zabini'ye anlatmadıysa benim söylemem gerek yoktu herhalde.

"Eğer ders notlarını yazmassam Profesör Snape'e gidip beni şikayet edermiş"dedim. Sesim beklediğimden de güçlü çıkmıştı. Neredeyse kendimi bile cümlenin doğruluğuna inandıracaktım. Çünkü normal olmayan; Malfoy'un benden özür dilemesiydi. Zabini ise rahatlamış gibiydi. Ancak sebebini anlayamadım.

"Sen ne sandın ki?"diye sordum şüpheyle.

Zabini gözlerini yere dikti.

"Ben sana çıkma teklifi falan etti sandım. Çünkü bayağı bir konuştunuz ve ben hiç bağırdığınızı duymadım. Yani kavga etmiş olamazdınız."diye itiraf etti saf saf.

Ne? Draco Malfoy ve bana çıkma teklifi etmek mi? Zabini niye böyle bir şey düşünüyordu ki? Yoksa...?

"O zaman çıkma teklifi falan yoksa,şey cumartesi günü Hogsmeade benimle beraber gitmek ister misin?"

Şimdi de Blaise Zabini bana çıkma teklifi mi ediyordu? Draco Malfoy'un en iyi arkadaşı?

"Şey...? Zabini ben-"

Aslında Zabini'nin duygularını incitmek istemiyordum.

"Şey, belki. Söz veremem çünkü o gün Biçim Değiştirme sınavına çalışmam gerekecek." Aklıma gelen en iyi bahane buydu.

"Kararını bana sonra söylersin o zaman."dedi Zabini. Sanırım cevabımı hayır olarak görmemişti.

"Tabii,söylerim."dedim gülümsemeye çalışarak.

Zabini arkasını döndü,konuşmamız boyunca yiyecekmiş gibi bizi gözleyen Parkinson'un yanına gitti.

Ben de Neville'ın yanına döndüm. Olanlara inanamıyordum.

💚💚💚
Lütfen oylamayı unutmayın
Sonraki bölümde Draco'nun ağzından yazacak.
🌌🌌🌌Bölüm 7 BULANIKLAR VE SAFKANLAR

IMPOSSIBLE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin