Plana uymak , ya da uymamak ;
işte bütün mesele bu.İki seçeneğim vardı. - Daha doğrusu , bir seçeneğim vardı.
İkincisini ben uydurmuştum.Profesör Snape'in kolundan tutmamla tekrardan hastane kanadıdaydık.
"Düşünceli görünüyorsun , Draco." dedi Profesör Snape. Boş boş ona baktım.
" Noel'e kadar zamanın var, yani elini çabuk tutsan iyi olur." diye devam etti Profesör Snape.
"Profesör - hadi ama , bu plan çok saçma. Granger ve ben birbirimizden nefret ederiz!
Granger ' ın duyguları anında nasıl değişsin? Ben ona aniden iyi davranmaya başlayınca benden şüphelenmeyecek mi sanıyorsunuz? " dedim alayla.Profesör Snape bir süre cevap veremedi.
"Ben elimden geleni yapacağım, Draco. Sen gerisini hallet."
"Elinizden geleni mi? Granger ' a aşk iksiri mi içireceğiz?" dedim gülerek.
"Aslında fena fikir sayılmaz,"dedi Profesör Snape. " Ama ben elimden geleni yapacağım derken farklı şeyler kastetmiştim."
"Imperius laneti falan mı?" dedim.
"Aptal olma, Draco. Kızın sana gerçekten aşık olması lazım. "
Yüzümü buruşturdum. Profesör Snape beni umursamadan devam etti : "Yarın ki Karanlık Sanatlara Karşı Savunma dersiniz Gryffinndor ile, değil mi?""Evet."
"Oturma düzeni yapacağım ve sen de Granger ile oturacaksın."
Ne?! Granger ile beraber oturmak mı ?
"Hadi, şimdi doğru yatakhaneye." dedi Profesör Snape ben cevap veremeden ve ipeksi saçlarını savurarak arkasını dönüp ilerlemeye başladı.
Yerde duran çantamı alıp hastane kanadından çıktım, zindanlara yöneldim.
Slytherin ortak salonuna geldiğimde kafam öyle karışıktı ki uyuyabileceğimi sanmıyordum. Bu yüzden şöminenin yanındaki yeşil ve görkemli koltuklardan birine oturup düşünmeye başladım.Plana uymak ya da uymamak; işte bütün mesele bu.
'Aptal' dedi içimdeki ses. ' İkinci bir seçeneğin yok.'
İçimdeki sese aldırmadan düşünmeye devam ettim :Neden ikinci bir seçenek yaratmıştım ki ?
Neden?
Alt tarafı Granger biraz zarar görecekti..
Alt tarafı mı ? Hem de benim yüzümden zarar görecekken ?Granger ' la yaptığım son konuşmayı aklıma getirmeye çalıştım.
Ona Bulanık dediğim için özür dilemiştim, ve o da önemli değil demişti.
O zaman , şu an arkadaş mıydık?
Tabii ki de ! Onunla arkadaş olmamalıydık. Ancak bu şekilde onu koruyabilrdim.
Korumak ?
Sanırım kafayı yemiştim. Granger' ı korumak mı ? Hem de Voldemort ve ölüm yiyenlerden?
Onu niye korumak istiyordum ?
💚💚💚
Yorum yapabirsiniz😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IMPOSSIBLE
Romance"Kör müsün !"diye bağırdı genç Malfoy kıza doğru. "Seni ne kadar sevdiğimi göremeyecek kadar kör müsün !" "Evet !" diye haykırdığını duydu Hermione'nin. Kızın gözleri dolmaya başlamıştı bile. "Seni hâlâ sevebilecek kadar aptal, bana takındığın iğren...