20• Davetler

1.1K 53 11
                                    

HERMİONE

"Uyan Herm!"

Başımda tepinen Ginny yüzünden uyanmak zorunda kalmıştım. Evet, gerçekten de yatağıma çıkmış üzerimde zıplıyordu. Bu kız kesinlikle deliydi.

"Ginny bu gün ilk iki saatim boştu!" dedim yüzümü yastığıma gömerek.

Ginny gülerek cevap verdi,

"Sen öyle san bugün salı"

nE?

Hemen yataktan fırladım, az daha Ginny'i düşürüyordum.

"Bu gün pazartesi bi kere " dedim doğru olduğunu umarak.

Ginny dudaklarını büzerek başını hayır anlamında salladı.

"Bugün salı Herm. Sen hazırlanınca aşağı gel, ortak salonda bekliyorum."

"Tamamdır"

Ginny odadan çıktığında pijamalarımı çıkardım. Gömleğimi ve eteğimi giydikten sonra saçımı ne yapacağımı düşünmeye başladım. En iyisi düzleştirip at kuyruğu yapmaktı. Asamla bir büyü yapıp yavaşca saçımı düzleştirdikten sonra çantamı da alıp aceleyle yatakhaneden çıktım.

Ortak salonda beni bekleyen Ginny'nin yanına vardığımda hala saçımı bağlamaya çalışıyordum.

Ginny beni görünce gülümsedi. "Yarın Slug partisi var" dedi portre deliğinden çıktığımızda. "Eş bulabildin mi? Cormac beraber gideceğinizi herkese söyleyip duruyor, ama ona inanmadım."

Ah ,cidden mi? Cormac'ı gördüğüm yerde boğabilirdim.

"Aslında bakarsan Malfoy'la gitmeyi düşünüyordum."dedim yavaşça. Ginny'nin tepkisinin nasıl olacağını merak ediyordum.

"Draco Malfoy mu?"dedi Ginny kaşlarını havaya kaldırarak. Bu hareketine karşılık gözlerimi devirmiştim.

"Başka Malfoy mu tanıyoruz?"

Ginny'nin tepkisi de Harry'le aynı mı olacaktı?

Ginny bir süre bir şey demeden durdu, sonra kafasında cümlesini toparlamış olacak ki "Bana niye anlatmadın Herm?"dedi.

Galiba yanaklarım kızarmıştı,ama bunu umursamadım. "Anlatacak bir şey olmadı ki Ginny, arkadaş olarak gideceğiz zaten." dedim sakince.

"Bak Herm, seni yaptıklarından dolayı yargılamak ya da onunla takıl,şununla takıl demem doğru olmaz ,ama, Malfoy'dan bahsediyoruz 6 yılda ne değişmiş olabilir ki?

Ginny'nin dedikleri bir süre duraksamama sebep olmuştu.

"İnsanlar değişir," dedim sadece. Doğruydu, değil mi? İnsanlar değişebilirdi. Her iyiliğin altında kötülük ararsan mutlu olmaz,insanlara güvenemezdin.

Ama Ginny böyle düşünmüyordu sanırım; yol boyunca tek kelime etmedi.

Büyük salona vardığımızda Ginny Harry'nin yanına oturmak için yanımdan ayrıldı. Harry'nin karşısında da VON-VON ve Lavender olduğundan midemin kasılmasını görmezden gelerek masanın en uzak köşesine geçip tabağımdaki sosislere işkence etmeye başladım.

"Burası boş mu?"

Cormac ben cevap vermeden karşıma oturmuş, bana yılışık yılışık sırıtıyordu şimdi.

Güne ne kadar güzel başlamıştım(!) Aklıma herkese Slug klubünün partsine beraber gideceğimizi söylemesi gelince mümkünmüş gibi daha da çok sinirlendim.

Sakin ol Hermione.

İçinden 10'a kadar say. Herkesin içinde Cormac'e bağırırsan itibarın zedelenir.

Bir... İki...Üç...

10'a kadar saydığımda biraz sakinleşmiştim.

Cormac'e döndüm."Biraz konuşsak mı senle?" dedim ters bir şekilde.

"Tabii "dedi Cormac. Yüce Merlin!

Böyle sırıtınca çekici olduğunu mu düşünüyordu?

Bence orangutana benziyordu. Aklıma gelen düşünce sırıtmama sebep olurken gülümsememi silmeye çalıştım.

Cormac bunu da yanlış anlamıştı kesin. Ah şu erkekler!



Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi yorumlarda belirtebilirsiniz🌙🌙

Oylamayı unutmayın💞

Sihirli günler🌌🌌
NOT:DİĞER BÖLÜMLER OYLARINIZA GÖRE GELİCEK👌⭐

IMPOSSIBLE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin