4• Özür dilerim

2K 113 47
                                    

İksir sınıfına gitmek için merdivenlere yöneldiğimde sinirdenağlıyordum. Sadece Malfoy yüzünden değil, aklıma Ron da geliyordu ; onunla bu yıl çok fazla kavga etmiştik.

"Hey,Granger!"

Adımı söyleyen kişi Malfoy'du. Gözyaşlarımı hızlıca silerken Malfoy'un ağladığımı görmemesi için dua ediyordum. Arkamı dönmedim ama durdum. Malfoy önümde dikildi.

"Hani yürüyemiyordun?"diye sordum alayla. Sesim ağladığımdan dolayı biraz tiz çıkmıştı.

"Sen ağladın mı?"diye sordu Malfoy gözlerini yanaklarıma kaydırarak. İlk defa sırıtmıyordu.

"Yooooooo" dedim çabucak. Draco Malfoy benim ağlayıp ağlamadığımla mı ilgileniyordu?

"O zaman niye hiçbir şey demeden gittin ?" dedi bana bi adım daha yaklaşarak.

"Öncelikle size hesap vermek zorunda değilim,"dedim ben de ona yaklaşarak. "Ama çok merak ettiysen, iksir dersim var ve yetişmem gerekiyor Malfoy."

Gitmek için arkamı döndüğümde hiç beklemediğim bir şey oldu. Malfoy bileğimden tuttu. Yine! Ani hareketiyle nefesim kesilirken bir daha bileğimden tutmamasını ona ne zaman söyleyebileceğimi düşünüyordum. Temasa gerek yoktu sonuçta.(Malum Korona var:))

"İyi misin?" diye sordu Malfoy. Sesindeki endişe miydi ? Yok daha neler Hermione.

"Bileğimi sıkmazsan daha iyi olacağım aslında," dedim kaşlarımı çatarak.

Malfoy bileğimi bırakırken yüzüne o çok bildiğim pis sırıtışını yerleştirmişti.

"Yoksa o çok sevdiğin kanıbozuk Weasley'in bizi sevgili sanmasından mı korkuyorsun?"

Malfoy'un Ron'a kanıbozuk demesini görmezden gelmeye çalışarak yüzümü buruşturdum.

"Sen ve ben, Malfoy ? Dünyada sadece ikimiz kalsak bile imkansız." dedim iğrenerek. Espirisi bile komik değildi.

Malfoy dudaklarını büzdü alayla, "Ben senin için ölüyordum ama, niye böyle dedin ki?" dedi dramatik bir şekilde. Bu yaptığı ikimizin de gülmesine sebep olurken moralimin düzeldiğini farkettim. Az daha Malfoy a niye sinirlendiğimi unutuyordum, hem ne zamandan beri birbirimizi gıcık ederken gülüyorduk? Sorgulama Hermione.

"Ve dönemin en zeki cadısı Bulanık Granger İksir dersine geç kalır," dedi Malfoy gülmeyi bıraktığımızda. MERLİN ! İksir dersini tamamen unutmuştum !

"Çok gıcıksın Malfoy, ve ayrıca, tipim değilsin ! " dedim merdivenlere yönelirken. Derse kesinlikle geç kalmıştım.

"Ah, pardon. Sen kafası yarıklara ve kanı bozuklara bakıyordun değil mi?"Malfoy un dediğini duymazdan gelerek adımlarımı hızlandırdım. "Derse geç kalıyorum, Malfoy."

"Granger !" Malfoy un seslenmesiyle arkamı dönerek ne var dercesine kaşımı kaldırdım. Merdivenlerin sonuna gelmiştim nerdeyse. Malfoy önce kararsız göründü, sonra söylemeye karar vermiş olcak ki konuştu."Sana bulanık dediğim için mi hastane kanadından çıktın?" Onaylarcasına başımı salladım.

"Dememeye çalışırım."

Malfoy un dediğiyle ağzım açık kalırken bir şey dememe fırsat vermeyip el salladı, sonra da arkasını dönüp hastane kanadına yöneldi.

Yüce Merlin ! Draco Malfoy benden özür dilemişti !

. . .
Lütfen oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın 😘 Dramione için bir ❤, öpüldünüz

IMPOSSIBLE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin