18• Arkadaş olarak

1.1K 57 6
                                    

"Günaydın" dedim Malfoy'a yetiştiştiğimde. Platin sarısı saçları 5 metre öteden fark edildiği için onu bulmam pek zor olmamıştı.

Yanına gelmeme şaşırmış gibi görünse de "Günaydın"dedi çarpık bir gülümsemeyle. Neden o gülümsediğinde kalbim daha hızlı atmaya başlamıştı ki sanki?

İçimden kendime koşarak geldiğimi hatırlatarak rahatlamaya çalıştım. Yürümeye başladığımızda "Profesör Slughorn'un partisine benimle gelmeni istiyorum,arkaşça" dedim sıradan bir şey söyler gibi.

"Benden isteyeceğin şey bu muydu?"dedi Malfoy" tek kaşını kaldırarak. Eğleniyor gibiydi.

"Evet"dedim bakışlarımı ondan kaçırarak.

"Bir şey sorabilir miyim Granger?"dedi Malfoy abartılı bir kibarlıkla. Aklımdaki soruyu soracak kadar aptal olamazdı, değil mi ? "Partiye neden benimle gitmek istiyorsun?"

Evet, o kadar aptaldı.

"Bana borçlusun unuttun mu?"dedim bilmiş bir şekilde.

Malfoy gülerek cevap verdi, "Blaise'i davet etsen çok sevinirdi ama."

"Hah, çok komik .Pansy'le çıktığını bilmiyorsun sanki."

"McLaggen?"dedi Malfoy devam ederek. " Onu davet etsem benim de ondan hoşlandığımı düşünür." Niye beni sorguya çekiyordu?

"Longbottom?"

"Neville benim arkadaşım Malfoy" dedim bıkkınlıkla. Malfoy sinirlendiğimi fark ederken gülümseyerek cevap verdi,

"Onu da arkadaşça davet edebilirsin?"

"Ne demeye çalışıyorsun?"dedim kaşlarımı çatarak.

"Bende arkadaşınım ama ,Granger."dedi Malfoy. Şimdi ikimiz de durmuştuk. Boş bir koridora gelmiştik.

"Yoksa bunu farklı bir şekilde mi algılamalıyım?" Bunu sorarken bana yaklaşmıştı. Tanıdık parfümünün kokusu burnuma dolarken kalp atışlarım hızlanmaya başladı, sanırım klostrofobim vardı. Gözleri gözlerimden dudaklarıma inince kalp atışlarımı duymamış olmasını dilemeye başlamıştım.

"Senin için ölüyorum Malfoy" dedim dramatik bir şekilde. Oyunculuğuma oscar verilmesi gerekirdi. Malfoy'un gülmesi ile rahatlarken bir an ciddi olarak sorduğunu düşündüğüm için kendime kızarken tekrardan yürümeye başlamıştık.

"Weasley çok bozulacak desene," dedi KSKS sınıfına yaklaşırken. Sesindeki tonu anlayamamıştım.

"Biliyor musun,"dedim "Ron artık çok da umrumda değil"

'Yalanı'dedi içimdeki ses.

Tamam yalan söylemiş olabilirdim ama Malfoy'du o. Bir bakmışsın Granger, Weasley'den hoşlanıyor diye tüm okula yaymış olurdu. Arkadaş markadaş demez yapardı o. Ne de olsa o bir Malfoy'du; gıcıklık kanında vardı.

Yeni bölüm geldiii😊

Bölümle ilgili fikirlerinizi yorumlarda belirtebilirsiniz.

Oylamayı unutmayın💜

Sihirli Günler🌌🌌









IMPOSSIBLE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin