Draco
"Ne yaptım dedin?"dedim duyduklarıma inanamayarak. Yanlış duymuş olmalıydım.
Blaise tepkimi bekliyor gibiydi.
"Hermione Granger'a çıkma teklifi ettim." Yanlış duymamıştım.
"Bak Draco, senin şu safkan takıntını biliyorum. Ama zaten ciddi düşünmüyorum. Yani o bir bulanık, ne kadar ileriye gidebiliriz ki?"
"Kabul etti mi?"dedim afallamış bir şekilde. Midem neden kasılmıştı şimdi? Niye kusacakmış gibi hissediyordum?
Blaise'nin yüzü düştü."Hayır kabul etmedi."
"Öyleyse reddetti ." Zabini iç çekti.
"Hayır da demedi.Teklifimi unuttuğumu söyledi. Tam hatırlatıyordum ki sen geldin zaten."
Sabah ne konuştuklarını öğrenmiştim. Oysa herm-Granger bana sadece benim nerede olduğumu sorduğunu söylemişti.
"Ciddi düşünmediğin bir bulanığa neden çıkma teklifi ediyorsun?" diye sordum en sonunda dayanamayarak.
"Bulanık olması güzel olduğu gerçeğini değiştiriyor. Hem Cormac Mclaggen'ın da Granger'dan hoşlanıyormuş,duymuşşundur?"
Aslında Blaise haklıydı, Granger güzel bir kızdı.
"İddiaya var mısın?"dedim sırıtarak.
"Ne iddiası?"
"Granger teklifini kabul etmeyecek."
"Kaybedende kazananın bir gün boyunca her istediğini yapacak."dedi Blaise sırıtarak. Blaise'nin uzattığı elini sıktım.
"Anlaştık."
. . .
"Hey Granger!" dedim koridorda gördüğüm kabarık saçlı kızın yanına giderken. Yanında Weasley veya Potter'ın olmaması tuhaftı.
"Ne var Malfoy!"dedi beni tersleyerek.
"Sana da günaydın."yüzüne dikkatli bakınca üzgün olduğunu fark ettim.
"Günaydın mı?" Şaşırmış gibiydi
"Ne zamandan beri bana günaydın diyorsun?"
"Sıra arkadaşı olduğumuzdan beri."dedim masum bir şekilde."Ya da,en yakın arkadaşımın sevgilisi olduğundan beri mi demeliyim?"
Granger kıpkırmızı oldu.
"Ne sevgilisi?Bir dakika nerede biliyorsunki ? Yani demek istiyorum ki Zabini bana çıkma teklifi etti ama kabul etmedim.
"Hayır da dememişsin ama .
Granger derin bir nefes aldı. Onu sinir etmek çok kolaydı.
"Hayır demedim Malfoy çünkü-"
Sözünü kestim.
"Çünkü onu seviyorsun."dedim sırıtarak.
"Çünkü "diye devam etti sözünü kesmemişim gibi."Çünkü hayır değip onu kırmak istemedim" onu sevdiğim falan yok. "Ben başka-"aniden kıpkırmızı kesilerek sustu. Demek Granger başkasını seviyordu.
"Kim?" dedim Granger'a bir adım yaklaşarak.
"Bu seni ilgilendirmez Malfoy. Şimdi izin verirsen Eski Tılsımlar dersine gitmem lazım."
Tam gidecekti ki "Daha dersine başlamasına 20 dakika var ama."diyerek onu durdurdum.
Granger kollarını kavuşturdu.
"Peki,ne istiyorsun?"dedi şüpheyle gözlerini kısarak.
"Sadece senden küçük bir iyilik istiyorum. Blaise'yi sevmiyorsan çıkma teklifine bir an önce hayır de çünkü kabul edeceğine kesin gözüyle bakıyor."
Granger biraz düşündükten sonra cevap verdi."Çıkarın neymiş peki?"
"Blaise sana çıkma teklifi ettiğini ve senin henüz cevap vermediğini söyledi. Ben de Granger teklifini kabul etmez dedim. Zaten kabul etmeyeceksin."
"Iyi"dedi Granger en sonunda."Bitkibilim slyterhinle. Ama karşılığında Ben de senden küçük bir şey istiyeceğim."
"Ben senden bir şey mi istedim?"dedim tek kaşımı kaldırarak.
"Zabinin çıkma teklifine hayır dememi istiyorsun. Böylece iddiayı kazanacaksın.
"Ama zaten hayır diyecekmişsin Granger."
"Belki de evet derim karar değiştirmek için geç değil."
"Of,tamam kabul." dedim pes ederek."Ne istiyorsun?"
Granger gülümsedi.
"Bunu şimdi söylemeyeceğim."
Bunu dedikten sonra da ben ona cevap veremeden merdivenlere yöneldi....
Yeni bölümleri elimizden geldiği kadar çabuk yayınlayacağız
💚💚
Bölüm hakkındaki görüşlerinizi yorumlarda belirtebiliriniz 💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IMPOSSIBLE
Romance"Kör müsün !"diye bağırdı genç Malfoy kıza doğru. "Seni ne kadar sevdiğimi göremeyecek kadar kör müsün !" "Evet !" diye haykırdığını duydu Hermione'nin. Kızın gözleri dolmaya başlamıştı bile. "Seni hâlâ sevebilecek kadar aptal, bana takındığın iğren...