Oturma düzeni mi? Neden? Profesör Snape devam etti:
"Dersimde bazı kişiler -bunu derken Ron'a ve özellikle Harry'e bakmıştı-o kadar gevezelik ediyor ki,onlara puan kaybettirmekten dersimi işleyemiyorum."
Gülmemek için yanağımı ısırdım."Bu yüzden de,oturma düzeni yapmaya karar verdim. Aynı binada olan öğrenciler yan yana oturamayacak.Oturma düzeni yapacağımı Slyterhin'lilere daha önceden söylemiştim,duymamış olmanız ne yazık,Mr. Potter."
Profesör Snape Harry'e küçümseyici bir bakış atarak konuşmasını bitirdi.
. . .
"Parşömenlerin tüm sırayı kaplıyor,Granger!"
"Kapa çeneni ,Malfoy!"
Malfoy'la oturduğuma inanamıyordum. Ginny Zabini ile ,Ron Pansy ile Harry ise Crabbe ile oturuyordu.
Kimsenin pek mutlu olduğu söylenemezdi yani.
Gerçi,Malfoy sinir bozucu olmasa iyi bir sıra arkadaşı olabilirdi belki. Kendimi Profesör Snape'in anlattıklarına o kadar kaptırmıştım ki Malfoy kolumu dürtmese bana sıranın altından uzattığı notu görmeyecektim.
Profesör Snape'e bir göz atıp bize bakmadığından emin olduktan sonra notu Malfoy'dan aldım.
"Seninle oturmaktansa Mrs Norris'le oturmayı tercih ederim"
Kaşlarımı çatarak Malfoy'a baktım. Ama o bana bakmıyordu,Profesör Snape'in anlattıklarını dinliyordu. Ona baktığımı fark edince dudağı alayla kıvrıldı.
Gözlerimi devirip parşömenin arkasını çevirdim. Kalemi elime alıp cevap yazdım.
"Ben seninle oturmak için ölüyordum.
Notu katlayıp sıranın altından Malfoy'a uzattım. Tabiki de görmesi için kolunu dürtmem gerekti. En arka sırada oturduğumuz için çok şanslı sayılırdık.Profesör Snape notlaştığımızı görseydi kesinlikle Gryffindor'dan puan kırardı.
Malfoy notu tam elimden aldığı sırada zil çaldı.
"Herkes tahtaya yazdığım lanetleri bir sonraki derse kadar ezberlemiş olsun. Ayrıca Mr. Finnigan dersimde sakız çiğnemek yasaktır.Bu yüzden Gryffindordan 5 puan kırıyorum."dedi Profesör Snape ipeksi saçlarını savurup sınıftan çıkmadan hemen
önce.Profesör sınıftan çıkar çıkmaz Malfoy elindeki notu açıp okudu.
"İronik şalalarına bayılıyorum,Granger"dedi gülerek.
Dayanamayıp ben de güldüm.🌌🌌🌌Bu bölüm biraz kısa oldu. Umarım hoşunuza gitmiştir.
❤Dramione için
Bölüm hakkında görüşleeinizi yorumlarda belirtirseniz sevinirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IMPOSSIBLE
Romance"Kör müsün !"diye bağırdı genç Malfoy kıza doğru. "Seni ne kadar sevdiğimi göremeyecek kadar kör müsün !" "Evet !" diye haykırdığını duydu Hermione'nin. Kızın gözleri dolmaya başlamıştı bile. "Seni hâlâ sevebilecek kadar aptal, bana takındığın iğren...