16• Kavga

1.3K 61 17
                                    

"Oturabilir miyim?"

İstemeyerek de olsa okuduğum kitaptan başımı kaldırdım. Gelen kişi Harry'di.

"Tabii" dedim tekrardan kitabıma dönerek.

"Hermione" dedi Harry tekrardan. "Bitkibilim dersinde yanımıza gelebilirdin. Zaten diğer derstede böyle yaptın."

" Bak Harry, " dedim kitabımı kapatarak. " Sadece Ron ve Lavender ı öpüşürken izlemek midemi bulandırıyor. "

"Neden?"
Harry sanki bu soruyu uzun zamandır sormak istiyor gibiydi.

"Siz ikiniz, dışarı !"dedi Madam Pince. Onu suçlayamazdım. Sonuçta kütüphanede sessiz olmamız gerekiyordu.

"Çünkü," dedim Harry ile kütüphaneden çıktığımızda." O ikisi öpüşürken tesisat borusunun vakumlanması gibi bir ses çıkıyor. Buna katlanmak zorunda değilim, Harry. Bu... bu gerçekten iğrenç. "

Bu cevabı beklemeyen Harry güldü.

"Başka bir nedeni yok yani?"

"Bilmiyorum Harry" dedim yere bakarak. Cidden bilmiyordum.

Rahatsız olduğumu anlayan Harry konuyu değiştirdi.

"Seni bu aralar hep Zabini ya da Malfoy'la görüyorum."

Bu konuda dürüst olabilirdim.

"Çünkü, şey sanırım onlarla arkadaş olduk.",

Harry önce güldü, sonra şaka yapmadığımı anlamış olacak ki gülmeyi kesip kaşlarını çattı.

"Malfoy 'la arkadaş mı oldun?" Sesi şüphe doluydu.

"Ve Zabini ile de."diyerek ekledim.

"Malfoy'dan nefret ettiğini sanıyordum?"

Bu sorgulamadan sıkılmaya başlamıştım.

"O kadar da kötü biri değilmiş."

"Yapma Hermione sana bulanık deyip duruyor!"

"Artık demiyor, tamam mı? Benden özür diledi."

Harry alayla güldü.

"Bu kadar alçalacağını düşünmezdim Hermione. Sırf Ron'u kıskandırmak için-"

Sinirden kıpkırmızı olmuştum. Nasıl böyle düşünürdü?

"Her şey Ron ile alakalı olmak zorunda değil, Harry! Sırf Draco sana kötü davranıyor diye sanma ki herkese öyle davranıyor!"

Soluklanmak için durdum.

"Böyle düşüneceğini tahmin etmeliydim. Harry'nin tek kelime etmesine fırsat vermeden koşarak uzaklaştım.

Çok sinirlenince öfkem hep gözyaşlarına dönüşürdü,her ne kadar akmamaları için uğraşsam da.

Merdivenlerden inince gördüğüm ilk boş sınıfa girip ağlamaya başladım.

Yeni bölüm geldi.🧡🧡

Bu bölüm hakkında ne düşünüyorsunuz? Umarım hoşunuza gitmiştir💜🖤
Yılbaşına özel bölüm dfdfsfdf

Yeni bölüm için sınır 10 oy

Öpüldünüz ❤

IMPOSSIBLE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin