Bölüm 10

84.7K 3.8K 585
                                    

2 gün sonra

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

2 gün sonra...

Hozan ve Renginin olayı üzerinde iki gün geçmişti.

Bugün nihayetinde Berzan ve karısı gelecekti. Ayların özlemi bitecek Berzan yuvasına dönecekti. Evin erkekleri işleri geriği evden çıkmıştı.

Konak'ta ise koşuşturma  başlamıştı. iki kadın Berzan ve Avşinin odasını havalandırıp tozunu alırken diğerleri mutfakta yemeklerin başına geçmişlerdi.

"Aze kızım biz çıkıyoruz sen gelmek istemediğine emin misin? sende ananı görmeye gelirdin?"

Pervin hanım kızı Şirin'le hazırlanmış Hivdayı görmek için konaktan çıkmak üzeriydiler Yaşlı kadın gelininide götürmek istiyordu ailesini görmesi için lakin bu pek mümkün olmayacaktı.

"Hayır siz gidin ben gelmek istemiyorum." Dediğinde Pervin hanım tamam diyerek başını aşağı yukarı sallamıştı.

Gelini gitmek istemiyorsa zorlamayacaktı.

"Dila biz halanı görmeye gidiyoruz sen Aze ablanın yanında kal uslu dur."

Dila başını  salladığında yaşlı kadın Çantasını alıp Şirin'le konaktan çıkmıştı Dilayı da Azeye emanet etmişti..

Aze konağın kapısının kapanmasıyla küçük kıza döndü Gülen yüzüyle.

"Ne yapmak istersin küçük hanım bugün bizim günümüz diyelim mi?"

Dila gülümseyerek gözlerini  kırpıştırıp Azenin eli tuttu.

"Bahçede oynayalım mı?" Dediğinde Aze tamam diyerek Dilayla konağın arkasındaki bahçeye inmiş beraber oynamaya başlamıştı.

Yezdan   biriken işlerini halletmek için şirkete gelmişti Merdanla bugün işleri bitirip eve erken gidecek kardeşini karşılayacaktı pek anlaşmasalarda  özlemişti.

Akşam Konak'ta güzel bi akşam onları bekliyordu yine ortam cıvıl cıvıl olacak herkesin yüzünde güller açacaktı.

Yezdan önündeki dosyayı incelerken Merdan odaya girmişti.

"Ağabey şu Gökhan beyler ortalık için müsait bir gün istedi ne yapalım?" Diye soran kardeşiyle Yezdan başını gömdüğü dosyadan Kaldırıp kardeşine baktı.

"Bu hafta değilde gelecek hafta bir gün ayarla görüşelim."

Merdan tamam diyip odadan çıktığında Yezdan ayaklanıp camın önüne geçerek gözlerini dışarıya çevirmiş iç çekerek  izlemeye başlamıştı.

"Umarım her şey çok güzel olur." Diyerek derin bir soluk verdi.

Sahi bundan sonra güzel şeyler olur muydu?

Pervin hanım aylar sonra ilk defa kızıyla yüz yüze gelmişti. Hivda annesine sımsıkı sarılmış konusunu doya doya içine çekmişti.

AZE/ BERDEL Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin