Bölüm 19

84.9K 3.6K 762
                                    

Oy verip yorum yapmayı unutmayın..

Arkadaşlar şu yeni bölüm yeni bölüm diyenler parmaklarını oynatıp bir iki yorum yapabilir mi?

+18 var bölümde ona göre ananınız babanızın yanında okumayın müsait olmayan bir yerdeyseniz daha sonra okuyun.

Adam duyduğu şeyi idrak etmeye çalışıyordu yanlış duymamıştı değil mi? Aze bu cesareti nerden getirmişti peki? Onu daha önce hiç böyle görmemişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Adam duyduğu şeyi idrak etmeye çalışıyordu yanlış duymamıştı değil mi? Aze bu cesareti nerden getirmişti peki? Onu daha önce hiç böyle görmemişti.

Aralarında biraz mesafe açtı Yezdan emin olmak adına sorusunu yöneltti.

"Aze sen-" kocasının sözünü keserek emin bir şekilde konuşmaya başladı.

"Ne dediğimi biliyorum Yezdan bu evliliğin gerçek olmasını istiyorum artık." Sesindeki tondan ne kadar ciddi olduğu anlaşılıyordu.

Yezdan Aze'nin gözlerinin içine bakarak söylediği şeyin kesinliğini tespit etmeye çalıştı. Aze tek kelime etmeden gözlerini kocasının gözlerine sabitledi. Gözlerinde olan kararlılık Yezdanın gözlerinin içine doldu. Yezdan bakışlarını Aze'nin gözlerinden çekmeden bir kaç adım atarak aralarında olan mesafeyi iyice kapattı.

"Emin misin." Dedi tok çıkan sesiyle. Yanlış bir şey yapmak, bu gecenin sabahına uyandıklarında Aze'nin pişman olmasını istemiyordu. Tabii kendisininde. Aze kafasını olumlu anlamda salladı. Kalbi göğüs kafesinden çıkacak gibi atıyordu. Kendinden emin oluşu gözlerinden okunuyor dik duruşu kararlılığını simgeliyordu.

"Hiç olmadığım kadar." Dedi sessizliğini bozarak. Ardından derin bir nefes alıp yutkundu. Yezdan tek elini Aze'nin yanağına getirerek yumuşak teninde dolaştırdı. Aze tenine değen soğuk elle ürpererek gözlerini kapattı. Refleks olarak kafasını yana doğru yatırdı. Yezdan boşta kalan elini Aze'nin beline getirip kavradıktan sonra bedenini kendisine doğru çekti. Aralarındaki mesafe tamamen kapanırken Aze'nin yanağında olan elini çenesine getirerek kafasını hafifçe doğrultup dudaklarını Aze'nin dudaklarıyla birleştirdi.

Yezdanın sıcak nefesi Aze'nin nefesiyle karışmıştı. Aze acemice karşılık vermeye başlarken tek elini Yezdanın omzuna çıkartırken boşta kalan elini de Yezdanın göğsünün üzerine koydu. Yezdan öpücüklerine devam ederken Aze'nin bedenini yatağa doğru çevirdi. Ardından dudaklarını birbirinden ayırarak ikisi de derin nefesler almaya başladı.

Odadaki ölüm sessizliğini nefes alışverişleri doldururken Yezdan dudaklarını bu sefer Aze'nin yanağına oradan kendine bir yol çizerek boynuna getirdi. Dudaklarını boynuna bastırmasıyla Aze kafasını geriye doğru yaslayıp Yezdana bir yer açtı. Yezdanın sıcak nefesi Aze'nin boynuna çarpıyor alev alan bedeninin iyice yanıp kavrulmasına sebep oluyordu. Yezdan gözlerini bir an olsun kapatarak Aze'nin kokusunu içine çekti. Nasıl bir kokuydu bu? Bu kadar etkilenmesi normal miydi? Yezdan Aze'nin belinden tutmaya devam ederken yavaşça Aze'nin sırtının yatakla buluşmasını sağladı. Ardından ağırlığını Aze'ye vermeden üzerine doğru uzandı. Elini Aze'nin belinde hafifçe gezdirdikten sonra kafasını boynundan kaldırıp Aze'nin gözlerinin içine baktı.

AZE/ BERDEL Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin