Bölüm 13

85.8K 3.9K 590
                                    

300 oy
300 yorum

Aze elini  ağrıyan kalçasına atıp yüzünü acıyla buruşturdu Nasıl başarmıştı burdan düşmeyi? Kafasını   kaldırıp Kendisine dik dik bakan adama  dikti gözlerini

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aze elini  ağrıyan kalçasına atıp yüzünü acıyla buruşturdu Nasıl başarmıştı burdan düşmeyi?
Kafasını   kaldırıp Kendisine dik dik bakan adama  dikti gözlerini.

Utançtan ne diyeceğini bilemedi.

"Değilim." Diye karşılık vermesiyle Yezdan olduğu yeri fark edince gözlerini yatağın üzerinde gezdirerek karısına döndü..

Şimdi nedenin anlamıştı. Ama anlamamış gibi karşısında ki küçük çocuklar gibi kalçasını ovan kadına bakarak konuşmaya başladı.

"Nasıl başardın ordan düşmeyi ayrıca sen niye bağırıyorsun sabahları bir gün herkesi başımıza toplayacaksın diyecekler bu adam bu kadını dövüyor mu adımı çıkarma Aze." Sahte bir kızgınlıkla söylendiğinde  Aze yerinden kalkmadan  gözlerini kocasından kaçırıp odanın her bir yerinde gezdirdi bakışlarını.

Tabi sabahki pozisyonu kocası görmemişti kendisi görmüştü. Baya baya ikisi sarmaş dolaş uyuyordu. Ne yapması lazımdı hiçbir şey olmamış gibi tekrar sarılıp uyuması mı lazımdı.

Tabiki öyle bir tepki verecekti. Aylar olmuştu evleneli ama hiç beraber uyumamışlardı. Yani Aze verdiği tepkiden dolayı haklıydı.

"Valla ben sana sarılmadım uyuyorduk uyku arasında şey yapmışım." yüzü renkten renge girmiş kendini nasıl ifade edeceğini şaşırtmıştı.

Yezdan ağa karısının ağzından çıkanlarla  kahkahasına engel olamamış  erkeksi  gür kahkahası  odanın içinde yankılanmıştı..

Aze kaşlarını çatarak kocasına baktı neden gülüyordu bu adam? Komik bir şey mi vardı?

Yezdan kahkahasını durdurmak  istercesine dudaklarını birbirine bastırdı ancak pek işe yaramadı.

Kaşlarını kaldırarak sorusunu yöneltti.

"Sen ciddi misin Aze."  diyerek tekrar kahkaha attığında karısının sinirli yüz ifadesini görünce
Kahkahasına son vermek  için  elini dudaklarına götürdü.

Aze sinirli  ifadesiyle kocasına bakmaya devam ederek konuşmaya başladı.

"Ben komik bir şey söylemedim sadece açıklama yapıyorum."  yerinden kalktığında Yezdan da yatağın  üzerinden kalkıp ayağa dikildi.

İkisi karşı karşıya göz gözeydi.
Genç adam son derece rahat bir tavırla dudaklarını araladı.

"Ben  sana neden bana sarıldın demedim ki bende sana sarıldım açıklama yaptım mı? Ayrıca sabah gördüm senin bana  nasıl sarıldığını."

Duyduklarıyla utançtan  yüzü kızaran kadının eli ayağı birbirine dolanmış, Yine fark etmeden elleriyle oynamaya başlamıştı.

Azenin bu hali oldukça genç adamın hoşuna gitmiş kahkahasına son vererek karısını baştan aşağı süzmüştü..

AZE/ BERDEL Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin