Uzun zaman sonra merhaba biz geldik artık ara vermeden bölümler gelecek:) umarım bizi özlemişsinizdir:)
Son bölümün oy oranına göre sınır koyacağım finale kadar da oy ve yorum sınırı aynı kalacak:)
1K oy = 1,5K yorum.
Elimden bu geliyor shop yapamıyorum ama aranızda yapan varsa Aze ve Yezdana yapabilir.
Gün gelir gerçekler ortaya çıkardı. Hozan bugün hem gerçekleri öğrenmiş, hemde büyük bir hayal kırıklığına uğramıştı. Duyduklarını algılamaktan zorluk çeken genç adam derinden sarsıldı.
Elini nereye koyacağını bilemedi boğazına oturan koca yumru nefes almasına engel oluyordu. Aklı hayali almıyordu amcası için sevdiği kadını karşısına almıştı bunu nasıl yapmıştı nasıl inanmamıştı sevdiğine?
Şimdi nasıl affederdi Rengin onu?
Şimdi nasıl bakardı Rengin'in yüzüne?
"Hozan nasıl öğrensin ki?" Konuşmanın devamı kulaklarına dolduğunda ellerini yumruk haline getirdi içinden bir şeyler koptu öfke bir zehir gibi bedenine yayıldı.
Annesi her şeyi biliyordu ve susmuş muydu. Bu kötülüğe nasıl ortak olmuştu. Burnundan soluyarak kapıyı açıp odaya girdi. Kapının sesiyle kendisine dönen annesiyle göz göze geldi.
Berşan hanım telefonu yavaşça indirirken yakalanmanın verdiği korkuyla seslice yutkundu. "Hozan." Dedi. Devamını getirmedi.
Açıklaması lazımdı bu durumu ama kayın biraderini aklayacak şekilde yoksa gözü dönmüş oğlu soluğu karakolda alırdı..
Hayal kırıklığı ve öfkeyle annesine bakan genç adam sert sesiyle gürledi. "Bunu nasıl yaparsınız!" Sesi konağı inim inim inletirken Berşan hanım tavrını bozmadan çekinmeden oğluna bakmaya devam etti.
"Hiçbir şey bilmiyorsun." Oğlunun delici bakışlarını üzerinde hissettiği anda korkuyla ürperdi. "Sakin ol."
Hozan bir adım atarak yüksek ses tonuyla devam etti sorularına. "Amcam katildi ve sen bunu biliyordun benden sakladın! Sen gözümün içine baka baka karımı bana kötüledin deli çıkarmaya çalıştın öyle mi?" Aklı almıyordu biri şaka falan yapıyordu yoksa bir anne bu kadar kötü olur muydu?
"Sen ne yaptın Berşan hanım!" Diye tekrar sordu.
Berşan hanım duruşunu bozmadan başını dik tuttu keskin bakışları oğlunun öfkeden kararan gözlerine eşlik etti.
"Suçlu sadece senin amcan değil olayları bilmiyorsun bilmediğin için amcana hemen katil diyemezsin kendine gel." Ağır aksanıyla oğluna karşı durdu. Bu olayın sadece kayın biraderine patlamasına izin veremezdi.
"Rengin haklıydı!" Diye bağırdı bütün gücüyle. Bu ihtimali hiç düşünmemişti bir gün Rengin haklı çıkar dememişti ve Rengine inanmadan onu kırıp dökmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AZE/ BERDEL
General Fiction"Kaderin hain oyununa yenildi hayatlarımız kabul et."genç adamın ses tonu gerçekleri haykıran sözlerin altında ezilir gibi çıkmıştı, dik duruşunun aksine. Duydukları ile acı bir gülüşü dudaklarında ağırladı genç kadın. Kabul etse ne değişecekti ki? ...