Hello uzun uzun zaman sonra ben hoş geldim:) valla elimden olmayan nedenlerden dolayı buralar da yoktum ki hala yokum eskisi kadar aktif değildim hala değilim ama olsun devam. Size bölüm gibi bir şey yazdım beklemeyin diye:)Neysem bölüme geçiyoruz:)
Küçük kızın dudakları arasında çıkan sözler herkesi şaşkına uğratırken bütün bakışlar ayakta duran genç adama döndü.
Yezdan'ın şaşkınlık dolu bakışları ise Azeye döndü ve öylece bakakaldı. Bunu duymaya hazır mıydı? Böyle bir şey bekliyor muydu?
Zihnini esir alacak düşünceleri bir kenara itip hafif tebessüm etti. Aslında belki de bu adım her şeyi daha da güzel hale getirecekti Dila sayesinde..
Tebessüm eden adamla birlikte Aze küçük kıza döndü yüzünü avuçlarına alarak kocaman gülüşünü sergiledi. "Seni çok seviyorum Dila."
"Bende seni." diyerek kollarını tekrar Aze'nin boynuna sardı küçük Dila.. Ortamdaki gerilim yok olurken herkes doğum gününün devam etmesi için yukarı çıktı..
Pasta ve tatlı çeşitleri yapılmış çardağa kurulan masa ve süslemeler küçük Dilayı hiç olmadığı kadar mutlu etmişti. Ellerini birbirine çarpan küçük kız kocaman gülümsedi..
"Pastamızı yedikten sonra hediye kısmına geçelim."
Dila başını sallayarak babasının yanını aldığında Şirin ve Avşin tabaklara koyduğu pastayı ikram etmeye başladı..
Güzel bir doğum günü kutlaması sonrasında kadınlar mutfağa inerken Yezdan ise kızıyla birlikte hediyelerini alıp odasına çıkarmıştı.. Baba kız oyuncakları ve alınan hediyeleri yerleştirdikten sonra Yezdan yatağın üzerine oturdu tatlı bir ifade ile kızını izlerken Dila babasının yanına oturdu.
"Baba." Dediğinde Yezdan başını yana çevirdi.
"Efendim babacım."
"Kızdın mı bana?" Diye sordu çekingen bir tavırla. Babasına demeden Azeye anne demişti bu tür durumlar da babasını az çok biliyordu.
"Niye kızayım sana?"
"Aze anne dediğim için?" Yezdan bir müddet cevapsız kaldı. Dila ise sanki bir yanlış yapmış gibi babasının yüzüne suçlu gibi bakıyordu. Kızının yüzünü uzun uzun izledi Yezdan. Bunun için kızmayacaktı kızamazdı ki..
İlk duyduğunda kendisi de tuhaf hissetmiş şaşırmıştı ama artık çok şey değişmişti hatta değişmesi gerektiğini biliyordu..
"Hayır." Dedi ardından gülümsedi. Kızını kucağına alarak yüzüne düşen saçları kulaklarının arkasına sıkıştırdı. "Ben sana asla kızmam hem sen içinden nasıl geliyorsa öyle söyle Aze anne demek seni mutlu ediyorsa ve Aze sana bunu hissettiriyorsa anne demenden hiçbir sakınca yok güzel kızım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AZE/ BERDEL
General Fiction"Kaderin hain oyununa yenildi hayatlarımız kabul et."genç adamın ses tonu gerçekleri haykıran sözlerin altında ezilir gibi çıkmıştı, dik duruşunun aksine. Duydukları ile acı bir gülüşü dudaklarında ağırladı genç kadın. Kabul etse ne değişecekti ki? ...