Bölüm 17

80.9K 3.7K 618
                                    

Sınır- 350 oy
350 yorum

Sessizliğini bozmuş bundan sonra gerekene gerektiği cevabı vereceğine kendine söz vermişti Aze asla suskun başı eğik her söyleyene susan biri olmayacaktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sessizliğini bozmuş bundan sonra gerekene gerektiği cevabı vereceğine kendine söz vermişti Aze asla suskun başı eğik her söyleyene susan biri olmayacaktı.

Zira suskun olmaya devam ederse gelen geçen ezip üstünden geçecekti.

Yezdanın şaşkınlık yüklü bakışları karısının yüzünde gezindi. Durduk yere bu kadın neden böyle bir tepki vermişti anlamıyordu kötü bir şey de dememişti.

"Sen iyi misin Aze?" Diye merakla sordu genç kadın başını aşağı yukarı salladı emin şekilde.

"Yo ben iyiyim ama sanki sen değilsin Yezdan ağa?" Yezdanın ifadesi büyüdü yerinden kalkarak karısının karşısına dikildi.

Dibine kadar giren adamla hafif yutkunan kadın başını kaldırıp kocasının yeşil gözlerine baktı yanakları ise hafiften kızarıklığını  belli etmeye başlıyordu.

Kalbi desen zaten yerinde maraton koşuyordu.

Yüzünü karısının yüzüne iyice yaklaştırdı. "Aze ne istiyorsun açık söylesene?"

Ard arda yutkunan genç kadın bakışlarına kaçırarak zoraki bir sesle cevapladı kocasını.

"Sen biraz dibimden çıksana?" Dediğinde Yezdan kaşlarını çattı. Rahatsız mı oluyordu yoksa hoşuna mı gidiyordu.

Bu kadar yakın durması Azeyi darma dağın ediyordu bu adam neden her defasında içine giriyordu. Zaten Aze zor tutuyordu kendini oda böyle yaparak Azeyi iyice savunmasız bırakıyordu.

Ellerini kaldırıp kocasının göğsüne bastırarak geriye itti. "Valla bir şey istemiyorum azcık huzur ve mutluluk istiyorum."

Kaşlarını kaldırarak bir soru yöneltti. "Başka bir şey istemiyorsun yani eminsin?" Dediğinde Aze kocasıyla arasında açtığı mesafeyi kapatarak omuzlarını dikleştirip başını  kaldırdı gözlerini kocasının gözlerinin en derinine dikti.

Yezdan merakla kadının yapacaklarını ve diyeceklerini  bekledi. Şu an tam olarak ne yaptığını bilmiyordu ama bildiği bir şey varsa bu kadın bu sabah iyi tarafından kalkmamıştı.

Dudaklarını tam birbirinden ayırmıştı ki odanın kapısı birden açıldı Dila güler tatlı bir yüzle kapıda duruyordu.

İkisi de birbirinden uzaklaşarak kapıdaki güzel tatlı kıza gülümsediler..

"Günaydın babacım."  Dila babasına koştuğunda Yezdan dizlerini kırıp kızını kucağına alarak yanağına uzun bir öpücük bıraktı.

"Günaydın babamm." Aze  içten samimi bir şekilde izledi baba kızı Yezdan,nın  çocuk sevgisi çok güzeldi buna her defasında şahit oluyordu.

Acaba  bizim çocuğumuz olursa onları da Dila gibi sever mi diye düşünmedi değil ama daha karı koca olmadıklarını hatırlayınca başını hızlı iki yana sallayarak kendine geldi. 

AZE/ BERDEL Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin