Uzun zaman sonra merhaba:)
Wattpad hesabım - @helin_q takip etmeyi unutmayın:)
Avluyu dolduran adamın sert sesiyle Aze kaşlarını çatarak durumu anlamaya çalışıyordu.
Neden böyle kabaydı bu adam?
Sert bakışlarını kocasına dikti gözlerini kısarak konuşmaya başladı. "Sen hayırdır Yezdan yine kim ne yaptı da seni kızdırdı?"
Yezdan az önceki ifadesini yumuşatarak kızıyla birlikte Azeye doğru adımladı aralarında bir adımlık mesafe bıraktı...
Aze kendisine yakın olan adamla tuhaf hissederken Yezdanın yeşil gözleri karısının kahve rengi gözlerindeydi...
"Sorma Aze her yerden çıkıyor beni kızdıracak biri hadi hazırlan gideceğiz konaktan bir kaç gün bağ evinde kalacağız sen ben Dila."
Aze duyduklarıyla sevincini içine attı hayır bunu normal bir şekilde söyleyebilirdi... daha güzel olurdu böyle söyleyince pek bir anlamı kalmıyor.
"Tamam bunu normal şekilde de söyleyebilirsin değil mi ağam?" Dedi tek kaşını kaldırarak.
Yezdan karısının uzatacağını bildiği için ilk uyarısını yaptı.
"Aze!"
"Yezdan!" Karı koca birbirine uyarı dolu bakışlar atıp birbirine dikleniyordu. Dilanın bakışları ikisi arasında gidip gelirken aynı anda ikisinin elini tuttu.
"Baba? Aze abla?" İkisi aynı anda eğilip küçük kıza baktı. Dila önce babasına sonra Azeye bakarak tatlı sesiyle konuştu.
"Biz Aze ablamla sana kurabiye yaptık baba yemeyecek misin?" Dilanın tatlı sesiyle Yezdan hafif tebessüm etti eskisi kadar dikkat etmiyordu. kızının yanında davranışları eskisine göre yanlıştı..
"Özür dilerim babacım sonra bakarım biz şimdi gidelim olur mu?" Dediğinde Aze tek kaşını tekrar havalandırdı tekrar bu ısrarı anlamıyordu.
"Yezdan mafya mı peşinde?" Yezdan anlamsızca karısına baktı ne saçmalıyordu bu kadın?
"Ne alaka Aze?" Aze sinirden güldü. Hayır bu davranışların başka açıklaması yoktu adam bildiğin birilerinden kaçıyormuş gibi davranıyordu.
"Ya biz sabahtan beridir mutfakta senin için kurabiye yapıyoruz senin yaptığın şeye bak kızının hatrına insan bir bakardı bu ne acele?"
Yezdan sorgulamaya devam eden kadınla nefesini burnundan vererek Azenin kulağına yaklaştı.
"Aze Berzanın ağzını yüzünü kırmamı istemiyorsan daha fazla sorgulama tut şu elimi gidelim." Elini uzattığında Aze kocasının elini tutarak beraber konaktan çıktı...
Çünkü yezdanı tanıyordu eğer biraz daha kalıp sorgulamaya devam etseydi dediğin yapardı ama Azeyi düşündüren şeyi aralarında ne geçtiğiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AZE/ BERDEL
General Fiction"Kaderin hain oyununa yenildi hayatlarımız kabul et."genç adamın ses tonu gerçekleri haykıran sözlerin altında ezilir gibi çıkmıştı, dik duruşunun aksine. Duydukları ile acı bir gülüşü dudaklarında ağırladı genç kadın. Kabul etse ne değişecekti ki? ...