Bölüm 18

79K 3.9K 1.1K
                                    

Sınır koydum hiçbir şekilde aşılmadı. Ne yorum ne de oylar kusura bakmayın bundan sonra keyfimin kahyasına göre bölüm atacağım isteyen okur istemeyen okumaz.

İnsan bazen olmadık zamanlarda olmadık şeyler sorar ya Aze de öyle olmuştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İnsan bazen olmadık zamanlarda olmadık şeyler sorar ya Aze de öyle olmuştu. Haklı olarak sevilip sevilmeyeceğine çok merak ediyordu.

Sevdiği adam tarafından sevilmezse bu onu çok yaralardı. Ve bunu asla istemiyordu..

"Anlamadım Aze?" Tekrar sorusu duymak istedi. Böyle bir şeyi beklemediği açıktı. Aze gerçekten bugun iyi tarafından kalkmamıştı. Buna şu an net şekilde emin oldu.

"Beni sevecek misin diyorum çünkü sevilmeyeceksem bunu bilmek istiyorum." Yezdan tamamen dönüp karısına doğru ilerledi tam karşısında durup gözlerine baktı.

Elini kaldırıp anlına koydu ateşi yoktu gayette iyi görünüyordu bu kadın peki niye böyle davranıyordu?

"Ateşin yok." Aze kocasının elini hızla çekti anlından çatık kaşları altında baktı kocasının yeşil gözlerine..

"Ateşim yok zaten Yezdan ağa! sana çok basit bir soru sordum beni yüreğine alacak mısın eğer almayacaksan seni sevmeyeceğim eğer sen beni sevmez ben seni seversem yazık olur bana hem bana hem sevdama."

Yezdan duyduklarıyla şaşkınlığın hüküm sürdüğü bakışlarını bir an eksiltmedi Azenin üzerinden ağzı bir karış açık kalmıştı. Duyduklarını idrak etmeye çalışıyordu. Az önce duydukları gerçek miydi.

Aze deki bu cesaret nerden geliyordu?

Yüzünü Azenin yüzüne yaklaştırıp sıcak nefesini dudaklarına bıraktı merakla sorusunu yöneltti. "Beni seviyor musun Aze?" Aze nefes almayı unutmuştu sanki o an bu adam niye böyle giriyordu dibine kadar sanki bilmiyordu darma dağın savunmasız kaldığını?

"Yez..Yezdan uzak dur benden!" Diye uyardı kocasını alt dudağını dişleri arasına alıp ezdi. Kalbi küt küt atıyor sanki yerinden çıkacak gibi..

Yezdanın dudakları iki yana kıvrıldı. Merak ettiği cevabı duymasa bile görmüştü. Aze beden diliyle bile belli ediyordu haykırıyordu..

Yezdanın yüzünde geniş bir gülümseme belirdi. Elini kaldırıp yavaşça Azenin yanağına koydu Aze birden ürperdi seslice yutkundu.

Birazdan bu adamın kollarına bayılacaktı bu netleşmişti.

Yavaşça karısının kulağına yaklaşıp fısıldadı. Aze gözlerini sıkıca kapattı bedeninin titremesine izin vermedi. "Orda sana yer var Aze zamanla göreceksin." Diyerek uzaklaştı.

Aze gözlerini açarak bakışlarını yere indirdi yanakları alev gibiydi. Kalbi göğsünü zorluyordu adeta..

Tekrar kapıya döndü ama tekrar Azenin sesiyle durdu. "Ne olursa olsun bana hep dürüst ol başka türlü hayal kırıklığına uğratırsın lütfen hayal kırıklığım olma."

AZE/ BERDEL Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin