Bölüm 11

85K 3.8K 830
                                    

Aze adamın dedikleriyle yerin dibine girmiş gibi hissediyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aze adamın dedikleriyle yerin dibine girmiş gibi hissediyordu. Oysa yerin dibinde olması gerekenler belliydi.

hiçbir suçu günahı yokken sürekli kurban olarak görülüyordu. Bu artık canını sıkmaya başlıyordu.

Boğulanan gözlerini  kocasına çevirdiğinde  baştan aşağı öfkeyle dolu olduğuna yemin edebilirdi.

"Otur yerine Aze!" Diye tekrar kükrediğinde Genç kadın kocasının dediğini yaparak kalktığı yere tekrar oturdu.

Yezdan hiç umursamadan yemeğini yemeye başladı. Berzanın diyeceklerinin hiçbiri umrumda değildi.

Berzan şaşkınca karşısında ki adamın rahatlığana  baktı dalga geçiyor olmalıydı başka açıklaması yoktu.

"Ne demek otur ya siz benimle dalga mı geçiyorsunuz kendi bacını konaktan atıp düşmanın kızını mı aldın? Ne değişti lan hani sen evleniyordun kızı görünce fikrin mi değişti Yezdan ağa?"

Berzanın korkunç öfkesi masanın tadını kaçırmış herkes sessizce beklemişti. Yezdan sabır çekerek kardeşine baktı.

"Yeni geldin yol yorgunusun yemeğini ye dinlen sonra adam akıllı konuşuruz benim ağzımı da bozma sözlerini seçerek kullan." Derken cebindeki telefonu çaldı.

Sert bakışlarını Berzanın üzerinde alıp cebindeki telefonu çıkardı  ekrana baktıktan sonra ayaklandı. Masadan uzaklaşarak telefonu açıp kulağına yerleştirdi.

"Ne oldu kötü bir şey yok değil mi?"

Sesi oldukça endişeli çıkmıştı karşı taraftaki kişin sesi buna neden olmuştu. Telefondakinin konuşmasını dinlendikten sonra tekrar konuşmaya başladı.

"Sakin ol jiyan kimse seni bulamaz eğer orda rahat değilsen size yeni bir yere yerleştireyim?"

Elini anlına koyup ovduktan sonra sıkıntılı nefesini dışarı savurdu. Her şey neden üst üste gelmişti ki?

Derin bir nefes alarak konuşmasına devam ederken telaşlı hali masadakiler tarafından fark edilmişti.

"Jiyan bak senin sadece yapman gereken okuluna bakman ve Barana iyi bakman başka hiçbir şey düşünme hafta sonu yanınıza geleceğim sen korkma adamları da tembihlerim."

Başını çevirip masaya baktı genç adam daha sonra devam etti emin  sesiyle.

"Benim için endişelenme hem bunu yapanın ben olduğumu öğrenseler dahi hiçbir bok yapamazlar sakin ol ve bugüne kadar nasıl yaşadıysan öyle devam et." diyerek telefonu kapattı.

Gecenin manzarasına göz atıp masaya doğru yürüdü herkes sessizce yemeğini yiyordu Aze ise tabağıyla oynuyordu Berzanın ilk gelişinde böyle bir karşılama da bulunması kırmıştı Azeyi ancak kocasının yaptığı hareket ise hoşuna gitmişti.

AZE/ BERDEL Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin