31

7.1K 177 18
                                    

A kórházi incidensem óta több mint 1 év telt el. Életem legboldogabb éve volt. Ráadásul azóta sok minden történt. A kapcsolatunk Ryannel erősebb mint bármi más. Idén leérettségizem utánna hiába győzködtek egyetemről, melózni fogok. Aztán mellette majd online tanfolyammal tanulok valamit még. Ryan már dolgozik egy étteremben lett pincér ismeretség által. Tervben van hogy összeköltözünk, már el is kezdtünk spórolni rá, ráadásul szerencsére mindenki nagyon támogató velünk. Persze eleinte nem gondolták jó ötletnek, de elfogadták. Apámról és a két fél testvéremről nem hallottam. Elköltöztek ez fix. De nem igazán érdekel több. Holnap töltöm a 18at. Huu öregszem. Na jó nem.
Ryan szemszöge
Mióta rendeződtek a dolgok Emilyvel azon vagyok hogy a lehető legboldogabb és legszebb jövőnk legyen. Ez a 2 év a kapcsolatunkban megmutatta hogy minden akadályt le tudunk győzni. Én dolgozom hogy össze tudjunk végre költözni, míg ő idén érettségizik. Mondtam neki hogy megoldom a lakás dolgot és menjen egyetemre vagy főiskolára, de nem hajlandó úgyhogy nem vitatkozom vele. Nem gyerek és el tudja dönteni mit szeretne. Holnap lesz a születésnapja. Már 3 hete tervezem az ajándékát, amiről mindenki tud akinek tudnia kell, kivéve őt.
Emily szemszöge
Reggel mikor felkeltem érdekesen nagy csend volt. Így lassan elindultam le. Üres volt a ház?! Ez fura. Majd a kómás bambulásomat felváltotta a meglepettség mikor kiugrott a kanapé mögül Katy, a konyhából anya, a lépcső mellől pedig Ryan és Daniel.
-BOLDOG SZÜLETÉSNAPOOT!!- kiáltották egyszerre.
-KÖSZÖNÖM- kiáltottam vissza kicsit halkabban.
-Emily. Itt az idő, gyere velem.- Indult meg a barátnőm maga után húzva az emeltre minden előjelzés nélkül. Ryanre néztem aki pedig kacsontott. Mi folyik itt??
-Vedd fel ezt.. és ezt. -vágott hozzám egy fekete farmert és egy bőrdzsekit?! Dehát nyár van. De szót fogadóan felvettem.
-Mi folyik itt?- kérdeztem mikor vettem fel a kabátot.
-Majd meglátod. - mondta majd elkezdett lefele tolni a lépcsőn.
-Boldog 18at hugi.-adott a kezembe Dan egy üveg vodkát meg egy vásárlási utalványt- felnevettem de megköszöntem. Majd jött anya. Ő tortát hozott felém amin 18 db gyertya égett. Elkezdtem elfújni de -HÉÉ, ez vissza gyulladós. Ez nem ér- majd kitört a nevetés mindenkiből. Nehezen de sikerült elfújnom mindet. Anya nem adott mást ugyanis tőle a kocsi jogsit kaptam előlegben. Katy. Drága barátnőm mit is vártam. Amint kibontottam a dobozát benne volt egy doboz óvszer..
-Azt hittem felnőttünk már az óvodából.- röhögtem fel.
- Fel is. Szerinted egy óvodásnak adnának óvszert?!- röhögött Katy. Meg mindenki más. Majd még mellette volt 2 jegy egy wellness napra. Persze úgy hogy őt viszem magamnal.
-Köszi te dinka-öletem meg.
Majd jött Ryan. Aki egy bukót nyújtott felém. Ez egyre furább.
-Ti terveztetek valamit-mondtam hangosan barátnőm és a pasim közt nézegetve.
-Mii? Semmit- mondták teljesen egyszerre.
-mehetünk?! -kérdezte Ryan.
-Aham. -feleltem és elindultunk. Ahhoz a tisztáshoz mentünk ahol nagyon régen kibékültünk. Meg volt terítve pikniknek. Ohh istenem.
Elkezdtünk enni meg tervezgetni a jövőnket mikor egyszer csak felpattant.
-Ryan?! Baj van? -kérdeztem mivel háttal volt nekem és nem mozdult. Oda mentem. Mire megfordult és letérdelt. Nenene. Úristeeen. RYANN BASZKI. Elő vette a kis tartót és felém nézett. Alig láttam a könnyeimtől.
-Emily Baker. Elég sok mindenen mentünk keresztül.. és bizonyítottuk be hogy a mi kapcsolatunk több mint törhetetlen. Úgyhogy megtisztelnél azzal hogy velem éled le az életed és hozzám jössz feleségül?- kérdezte míg én próbáltam magamnál lenni majd hevesen bólogatva hagytam hogy felhúzza a gyűrűt rám. Az ölébe ugrottam és megcsókoltam. Miénk volt a világ. Örökkön örökké.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Elérkeztünk a történet végére. Remélem mindenkinek tetszett. Elképesztően hálás vagyok, hogy ennyien követtétek a sztorit. Menet közben kikerült a legújabb könyvem Prológusa ami teljesen más stílusú lesz, de ha van kedvetek kukkantsatok bele.
További szép nyarat mindenkinek. Sziasztok.❤️

Bátyám barátjába szeretveWhere stories live. Discover now