-Meséltem neki a tesóm sztorijáról, tudod. És akkor egyből veled jött hogy ki fogsz bukni de nem volt szivem ott hagyni, tudván, hogy nehezen alszik és tudok segíteni. Akkor mondtam hogy majd beszélek veled ha kiborulnál, és így is lett. Akkor lefeküdtünk ő oldalra fordul én utánna, de meghagyva a helyet köztünk, mielőtt kiborulnál. Akkor megfogta a kezem és úgy fogta magához mintha attól félne hogy eltűnök, ha elengedi. Akkor bealudt majd 3 körül valami nagyon szart álmodhatott mert annyit kiabált hogy Ne. Mikor felkelt sírt is. Nem akart beszélni róla ezért vissza aludtunk és most itt vagyunk. -meséltem el neki mert tudtam mennyire félti a húgát. Van egy családi történetük amiről nem tudok, csak annyit hogy azóta félti ennyire. Dan csak nézett majd egy perc múlva a kezét nyújtotta mire belecsaptam.
-Kössz, tesó, és bocs hogy így kiborultam. -monta mire megráztam a fejem.
Emily szemszögéből
Mikor felébredtem Ryan nem volt itt amit hiányoltam, de valahogy tudtam hogy nem lesz. Már csak azt remélem hogy Dan nem borult ki. Lassan kicsoszogottam a szobámból egész le a nappaliba. Ott bevetődtem a kanapéra mire két értetlen szempárral kerültem szembe.
-Mit akartok csinálni? -érdeklődtem.
-Semmit-mondták egyszerre.
-Az jo, én megyek sétálni. -mondtam majd felmentem átöltözni. Egy fekete atléta "WTF" felirattal és egy fekete farmer rövidnadrág. Tökéletes. Lent megettem egy almát és elmentem. Fülhallgató a fülembe és sétáltam. Ezen a napon mást nem is csináltam. Eljutottam egy rohadt szép helyre. Egy nagy füves mező, fákkal és egy kis tóval meg egy asztallal. Tuti piknikező hely.
....
Megcsörrent a telefonom. A kijelzőn Dan neve villog.
~-Szia mond.
-HOL VAGY? -kérdezte kiabálva
-Nyugi, egy parkba miért?-kérdeztem higgadtan.
-Nézd az órát. Fél 9. Mindjárt sötétedik te bolond, gyere hazafele. -mondta majd letette.~
Megindultam haza viszont sikeresen eltévedtem. Ajjjaj.
Felhívtam Dant.
~-Dan, eltévedtem, gyere értem gyorsan.-mondtam egyből
-Jézus, indulok, megtalálunk~
YOU ARE READING
Bátyám barátjába szeretve
Teen Fiction𝐸𝑚𝑖𝑙𝑦 𝑒́𝑙𝑒𝑡𝑒 𝑘𝑒́𝑠𝑧 𝑘𝑎́𝑜𝑠𝑧 𝑙𝑒𝑠𝑧 𝑚𝑖𝑢𝑡𝑎́𝑛 𝑜̈𝑠𝑠𝑧𝑒𝑗𝑜̈𝑡𝑡 𝑎 𝑏𝑎́𝑡𝑗𝑎 𝑙𝑒𝑔𝑗𝑜𝑏𝑏 𝑏𝑎𝑟𝑎́𝑡𝑗𝑎́𝑣𝑎𝑙. 𝑉𝑎𝑗𝑜𝑛 𝑠𝑖𝑘𝑒𝑟𝑢̈𝑙 𝑒𝑧𝑒𝑘 𝑒𝑙𝑙𝑒𝑛𝑒́𝑟𝑒 𝑒𝑔𝑦𝑠𝑧𝑒𝑟 𝑏𝑜𝑙𝑑𝑜𝑔 𝑒́𝑙𝑒𝑡𝑒𝑡 𝑒́𝑙𝑛𝑖�...