18

8.6K 261 5
                                    

A pia hatása miatt az agyam nem nagyon működött. Ott feküdtem az ágyon Ryan pedig felettem. Csak néztünk egymás szemébe, de én valamin felnevettem.
-Mi az? Min nevetsz?-kérdezte
-nem tudom-nevettem fel. Majd elhalkultam. Megcsókoltam. Ő vissza csókolt. Éreztem hogy valamit nagyon szeretne. Khm..
-Ryan, bízom benned. Tégy amit szeretnél.-mondtam majd megcsókoltam. Ez szenvedélyesebb volt mint a többi.
-Biztos?-kérdezett közbe mire csak bólintottam.
Elkezdett csókolni, először a számat, majd áttért a nyakamra. Nagyon jó érzés volt. Megfogtam a pólóját, s végül közösen de megszabadítottam tőle.
Elkezdte lassan az enyémet is lehúzni, túl lassú volt, megfogtam és lehúztam magamról.
-Nyugi szívem, nem sietünk.-mondta majd elkezdett a számtól indulva lefelé csókolni. Gondolataim egyre tisztulnak, és elgondolkoztam hogy biztos akarom-e? De igen. Hagytam, sőt elkezdtem a nadrágomat kigombolni.
-Nem bírsz magaddal baba-mondta mire elmosolyodtam. Ő pedig leszedte a nadrágom. Az övéhez nyúlt, s pik-pakk lekerült róla is a nadrág.
-Szeretlek-mondtam miközben a szemébe néztem.
-Én is szeretlek Emily-mondta. De nem csinált semmit.
-Na, nem folytatod? -kérdeztem gyerekesen.
-Nagyon szeretném Em, de nem lehet. Most nem. Majd vissza térünk rá ha józan leszel. -mondta majd adott egy csókot.
Kérdőn néztem felé. Betakart. Elment átöltözni, majd vissza jött, befeküdt mellém az ágyba. Átölelt majd elaludtunk.
Reggel iszonyúan fájt a fejem és sok mindenre nem emlékszem. Egyszer kint bulizunk mindenki, majd elestem és Ryan behozott. Utánna meg majdnem megtörtént csak Ryan észnél én meg nem. Ryan belépett az ajtón egy pohár vízzel meg fájdalom csillapítóval amiért nagyon hálás voltam. Egyből bevettem.
-köszönöm. Mindent.-mondtam majd megcsókoltam mire megrázta a fejét.

Bátyám barátjába szeretveWhere stories live. Discover now