27

6.2K 179 2
                                    

-Mi a francért néz mindenki?-álltam Edina elé.
-Naa, mindeki tudja. Te is tudod. Te voltál Ryan új ribanca. Idő kérdése és otthagy. -mondta nevetve majd elment... volna. De a szőke műhaját megfogtam és visszahúztam. Felpofoztam mert nagyon felidegesített.
-Te csak ne szülj ilyen agyament faszom gondolatokat, hogy mi lesz.-mondtam majd otthagytam.
Elmentem sétálni a suli melletti utcákban. Haza ugrottam a rejtett cigimért. Nem nagyon szoktam cigizni, de néha kell. Szerencsémre senki nem volt otthon. Gyorsan megjártam, és elmentem a helyemre. Egy mező amúgy, ahol van egy köralakú fás rész, és a közepe mégis üres. Ha egyedül akarok lenni, ide szoktam kijárni. Gondolkoztam. "honnan tudhatták meg" "igaz lenne amit Edina állít?" Meg hassonlókon. Csörögni kezdett a telóm. Akkor láttam hogy üzenetem is érkezett. Katy küldött egy képet.

-NEEEEEMM

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

-NEEEEEMM. NEEM LEHET IGAZ!! -ordítottam fel. Az a hülye picsa, miután segítettem neki. Összeszedtem magam és elindultam a sulihoz. Mindenki is megnézett. Leszartam, nézzenek.
-Ryaaann!! Diaanaaaa!!-kiabáltam a folyosókon. Mire Dan hangját hallottam. Meg csattanást. Valahogy sejtettem mi lehet. Beléptem az ebédlőbe, és egy másodpercre mindenki megállt és rámnézett. De folytatódott. Ryan és Dan verekedtek.
-Elééégg!!-Álltam közzéjük.
-Em, tudod mit tett az a rohadék?? Smárolt az féltesónkkal bazdmeg. Had verjem ki a szart is belőle.l, engedj oda. -Próbálkozott arrébb tenni, de szerencsére a haverjai lefogták, amit egy hálás pillantással nyugtáztam.
-Tudom.-mondtam full nyugodtan.  Nem adom meg az örömöt senkinek se hogy metörni lássanak.
-Ryan, drága egyetlen köcsögöm. Nem érdekel semmilyen kifogásod. Végeztünk, menj és bazd szét az egész iskolát mint engem. Leszarom. Tudod, pedig hittem neked mindenkivel szemben hogy megváltozol. De ezek szerint igaz a mondás. "Kutyából nem lesz szalonna". Jah és nem adom meg neked a dicsőséget, hogy dobd a legjobb barátod húgát, a fél testvérükért, én doblak.-mondtam full nyugodtan. Közben kiszúrtam a ribinket is.
-Diana, veled meg még számolunk.-mondtam majd Katyre nézve haza indultunk.

Bátyám barátjába szeretveOnde histórias criam vida. Descubra agora