Minden jól ment, szünetekbe Katyvel voltam. Majd a dolgok váratlan fordulatot vettek. De ne menjünk anyira előre..
-Em. Figyi, te vagy a legjobb barátnőm akire számíthatok bármikor, s te is rám. De valamit tudnod kell.-mondta Katy és összezavarodtam.
-Iggen? Mi történt?-érdeklődtem
-Tudodd mar együtt vagyunk egy ideje Adammal. És hát új szintre léptünk... Tudooodd mire godolok...próbálkozott megértetni mit akar. De tudtam. Ugyan azt mondta el amit én nekem nem kéne.
Legjobb barátnőm, csak nem mondja senkinek.
-Tudom mire gondolsz, és gratulálok. Vagy nem tudom mit szokás ilynekor mondani.-mondtam majd felnevetettünk.
-És nálatok Ryannel megvolt már?-érdeklődött. Mire megráztam a fejem. Túl sokan vannak hogy itt tudja meg.
-Este, átjössz??- kérdeztem
-ahaaa, de ott alszok akkor.-nevetett.
-Legyen.-vágtam rá.Este Katyvel egy üveg Vodka mellett jó esténk volt. Beszélgettünk majjdd jött az a téma..
-Szóval mi is lefeküdtünk Ryannel, csak azért nem mondtam el mert megegyeztünk hogy senkinek se mondjuk el. De a legjobb barátnőm vagy. -mondtam félve mit reagál.
-juuujj de örülök. Keztdem félni hogy majd elítélsz miatta. -Ölelt meg Katy.
-NAAA ÁLLJON MEG A MENET-rontott be Dan. Ajjajj tuti hallotta.
-Te lefeküdtél Ryannel???-kérdezte idegesen.
-Iggen, de most miért ne, szeretjük egymást.-mondtam. Tudtam hogy ennél jobb nem lehet a helyzet.
-Te kurvára rá fogsz fázni, ismerem Ryant. Legjobb haverom, de sose szerettem mikor a lányokat baszta sorra, elhitetve hogy szereti. Nagyon ajánlom neki hogy veled másképp tegye.-viharzott ki. Mire sírni kezdtem. -jajj szegénykém, hidd el, Ryan tuti szeret. És nem csak egy vagy neki a sok közzül. -ölelt meg Katy.
-inkabb aludjunk.
Valahogy nem jött álom a szememre. Egész végig az járt a fejembe amit Dan mondott. "Rá fogsz fázni". Nem akarok hinni neki. Valamikor 3kor sikerült elaludnom.
《Suliban》
Az ebédlőben Katyvel beszélgettünk mikor észre vettem hogy egyre több kurva kezdett meg- vagy épp lenézni.
Egy idő után nem bírtam és a a folyosón persze a híres Edinához mentem.
KAMU SEDANG MEMBACA
Bátyám barátjába szeretve
Fiksi Remaja𝐸𝑚𝑖𝑙𝑦 𝑒́𝑙𝑒𝑡𝑒 𝑘𝑒́𝑠𝑧 𝑘𝑎́𝑜𝑠𝑧 𝑙𝑒𝑠𝑧 𝑚𝑖𝑢𝑡𝑎́𝑛 𝑜̈𝑠𝑠𝑧𝑒𝑗𝑜̈𝑡𝑡 𝑎 𝑏𝑎́𝑡𝑗𝑎 𝑙𝑒𝑔𝑗𝑜𝑏𝑏 𝑏𝑎𝑟𝑎́𝑡𝑗𝑎́𝑣𝑎𝑙. 𝑉𝑎𝑗𝑜𝑛 𝑠𝑖𝑘𝑒𝑟𝑢̈𝑙 𝑒𝑧𝑒𝑘 𝑒𝑙𝑙𝑒𝑛𝑒́𝑟𝑒 𝑒𝑔𝑦𝑠𝑧𝑒𝑟 𝑏𝑜𝑙𝑑𝑜𝑔 𝑒́𝑙𝑒𝑡𝑒𝑡 𝑒́𝑙𝑛𝑖�...