....(Másnap)
Miután felkeltem, a fiúkat elküldtem piáért, áthívtam Katyt.
-Úristen Katy, sziaaa- ugrottam a nyakába a legjobb barátnőmnek, csakhogy ő erte nem volt felkészülve és elestünk.
-Nekem is hiányoztál Em. -nevetett fel Katy.
-Ma buli lesz, maradsz ugye?-kérdeztem.
-Hát hogy a viharba ne. Ismersz.-nevetett fel.
......
A buli már pörög, megláttam Ryant és letámadtam. Viszont egy rövid csók után el tolt magától.
-A bátyád. Itt van.-mondta mire ideges lettem hogy nem lehetek vele. Elindultam megkeresni a bátyámat. Mondjuk azt hogy egy kis pia is képes határozottá tenni.
-Dan, beszélnünk kell. -vonszoltam a szobámba. Leült az ágyra is figyelt.
-A részeltet, és a miértet hanyagoljuk és arra válaszolj amit kérdezek oké?- kérdeztem indulatosan mire bólintott, helyes.
-Miért akarsz távol tartani Ryantől? A legjobb barátodtól? -kérdeztem mite nagyra nyílt szemmel pislogott rám.
-Figyelj, eddig nem akartam neked mondani mert tudom hogy jóban vagytok, de ha érdekel elmondom. -kezdett bele mire figyeltem.
-Ryan nem pont olyan amilyennek gondolod. Tudom mert egy kis ideig én is olyan voltam. Ryan a lányokat csak szédíti míg meg nem lesz neki majd dobja. Eleinte minden szépet mond meg ígér nekik aztán bumm. De ha ez nem elég, kapcsolata van a drogokkal is. Bár nem tudod de nekem is volt. Csak hogy épp abba hagytam. Ő viszont folytatta. -Csak hallgattam a szavait és éreztem hogy belüről darabokra törtem.
-Kösz, arról meg majd beszélünk később. -mondtam majd kirohantam a szobából mielőtt sirtam volna, de a fürdőben már kitörtek a könnyeim. Kimentem. Ryanhez szaladtam aki látta rajtam hogy sírtam de még mielőtt meg szólalhatott volna magam után húztam a szobámba. Az ajtót bezárva olyan pofont adtam neki hogy még a kezem is zsibbadt.
-Tudtam hogy túl szép hogy igaz legyen. -kiabáltam sírva neki. Láttam rajta hogy tudja miről beszélek. Kirohantam Katyhez aki egy fiúval táncolt.
-Ahh, basszameg. -motyogtam magam előtt majd fogtam egy üveg vodkát és meghúztam.
BINABASA MO ANG
Bátyám barátjába szeretve
Teen Fiction𝐸𝑚𝑖𝑙𝑦 𝑒́𝑙𝑒𝑡𝑒 𝑘𝑒́𝑠𝑧 𝑘𝑎́𝑜𝑠𝑧 𝑙𝑒𝑠𝑧 𝑚𝑖𝑢𝑡𝑎́𝑛 𝑜̈𝑠𝑠𝑧𝑒𝑗𝑜̈𝑡𝑡 𝑎 𝑏𝑎́𝑡𝑗𝑎 𝑙𝑒𝑔𝑗𝑜𝑏𝑏 𝑏𝑎𝑟𝑎́𝑡𝑗𝑎́𝑣𝑎𝑙. 𝑉𝑎𝑗𝑜𝑛 𝑠𝑖𝑘𝑒𝑟𝑢̈𝑙 𝑒𝑧𝑒𝑘 𝑒𝑙𝑙𝑒𝑛𝑒́𝑟𝑒 𝑒𝑔𝑦𝑠𝑧𝑒𝑟 𝑏𝑜𝑙𝑑𝑜𝑔 𝑒́𝑙𝑒𝑡𝑒𝑡 𝑒́𝑙𝑛𝑖�...