3

16.2K 413 2
                                    

-Aludtál?- érdeklődik mire értetlenül nézek rá de megrázom a fejem.
-Miért jöttél? kérdeztem halkan.
-Nem tudtam aludni?! A bátyád meg már javába traktort játszik- felelte mire akaratlanul is felnevettünk.
-És te miért nem alszol? -kérdezi mire inkább csak elkezdtem piszkálni a körmöm.
-Nehezen alszom el. Legyen elég ennyi. -mondtam majd kinéztem az ablakon.
-Maradjak veled? Mármint aludni? Mert volt egy időszak amikor a húgomse tudott és neki segített ha valaki vele aludt. -ekkor értetlenül néztem rá. Rohadtul nem vagyok rendben az érzéseimmel, hát még ha most együtt alszunk.
-Nem tudoom. De eleve. Dan mit szólna? Tudod mennyire utalja ha sokat vagyunk kettesben. -mondtam majd a fejemet a kezeim közzé temettem.
-Na jó, ezt egy beleegyezésnek veszem. És Dant pedig majd elintézem  oké? -mondta, de én a fejemet meg se mozdítottam. Én ezt teljesen nem értem. A gondolataimból egy kéz szakított ki. Ryan megfogta a kezem, lefeküdt kívülre majd magához húzott. Azt az isteni illatát beszippantva teljesen elvesztem, de jó értelemben Ott feküdtünk, és jó volt. Igaza volt. Oldalra fordultam, velem együtt Ryan is. Át ölelt. A kezét ölelve kerültem az álom világba.
....
-Hé,Emm. -rázogatott Ryan mire hirtelen felébredtem és sírni kezdtem.
-Nyugii, csak rosszat álmodtál. -simogatott Ryan.
-Akarsz róla beszélni?-kérdeztem mire megráztam a fejem. Jobb ha senki nem tudja mit álmodtam.
Visszafeküdtünk,  mivel még csak 3 óra volt. 
Ryan szemszögéből
-Ryan, ez mégis mi.....-rontott be a szobába Dan mire egyből le halkítottam
-Menjünk ki és elmondom. -száltam ki Emily mellől. 
....
A konyhába érve egyből letámadott Daniel minden kérdéssel.
"Hogy képzeltem? Megmondta hogy a huga tabu. Mit kerestem ott? Volt-e valami?"
-Hé,hé,hé,hé. Nyugi. Elmondhatom?-kérdeztem full nyugodtan ugyanis nem akarok összeveszni vele.
-Szóval, este nem tudtam aludni, benéztem hozzád de te úgy horkoltál mintegy medve. Em fent volt ezért bementem. Mondta hogy nehezen alszik, meséltem neki a tesómról......
.

Bátyám barátjába szeretveDonde viven las historias. Descúbrelo ahora