^"-Még egy- suttogtam magam előtt. S remegő, véres kézzel a pengét a csuklómhoz emeltem majd olyan mélyen bele nyomtam, hogy ordítani sem tudtam, elnyelt a fájdalom." A jövőből.^
Az út csendben telt. Felvettük a lányokat és mentünk suliba. Megbeszéltük hogy nagyszünetbe tali a padnál, majd külön váltak útjaink. Én egy gyors csókkal búcsúztam Ryantől majd mentem órára. Igazából nem sok kedvem volt a matekhoz így inkább az alvást választottam...volna. Ha Mr.Roberts nem kelt fel.
-Kisasszony, otthon kell aludni, nem az iskolába jöjjön ki a táblához és oldja meg a házi feladatot ami gondolom kész van. -mondta mire a szemöldököm az egekbe szököt.
-Igen tanár úr? Otthon kell aludni? Oké az iskolában meg tanulni! Nem otthon. -mondtam majd oda dobtam elé a füzetem. Persze hogy a házi nem volt kész.
-Ja nem tudja hibátlanul megoldani a táblánál 1es és egy szaktanári. Hajrá.-mondta idegesen.
Szerencsémre a matekkal sose volt bajom így lazán megcsináltam. Az osztályom síri csendben figyelte ezt a jelenetet.
-Kész-dobtam oda neki a krétát.
-Szerencséje van Emily. -mondta majd vissza adva a füzetem a táblát letörölte én pedig vissza mentem a padomhoz és lehajtottam a fejem.
Szünetbe szekrényembe gyorsan átpakolta, és a következő órához való cuccokat magamhoz véve indultam a megbeszélt tali helyhez. Hát persze a lányok már ott voltak, és ki tartott feléjük? Hát persze Edina meg a két csatlósa Lexi meg Zoé. Gyorsítottam a tempón így egyszerre értünk oda.
-Mielőtt belekezdenél takarodj innen kurva nagyon messzire.-mondtam neki mire kinevetett. Most ő tényleg kinevetett? "Csak ne tépd meg, csak ne tépd meg" mondogatta egy hang a fejembe.
-Mit akarsz?-kérdezte Emma
-Bemutatkozni Edina vagyok, ők pedig Lexi meg Zoé. Szeretném ha jójóbalennénk.-mondta mire a szemöldököm ma már másodjára az egekbe szökött.
-Miért is?-kérdezte flegmán Diana.
-Mert újak vagytok így nem igazán ismerhettek senkit. Vele(mutatott rám) pedig nem mentek semmire. -Mondta itt már tényleg nem sok kellett volna de pont akkor érkeztek a fiúk
-Velünk se?-kérdezte Dan meg Ryan egyszerre.
YOU ARE READING
Bátyám barátjába szeretve
Teen Fiction𝐸𝑚𝑖𝑙𝑦 𝑒́𝑙𝑒𝑡𝑒 𝑘𝑒́𝑠𝑧 𝑘𝑎́𝑜𝑠𝑧 𝑙𝑒𝑠𝑧 𝑚𝑖𝑢𝑡𝑎́𝑛 𝑜̈𝑠𝑠𝑧𝑒𝑗𝑜̈𝑡𝑡 𝑎 𝑏𝑎́𝑡𝑗𝑎 𝑙𝑒𝑔𝑗𝑜𝑏𝑏 𝑏𝑎𝑟𝑎́𝑡𝑗𝑎́𝑣𝑎𝑙. 𝑉𝑎𝑗𝑜𝑛 𝑠𝑖𝑘𝑒𝑟𝑢̈𝑙 𝑒𝑧𝑒𝑘 𝑒𝑙𝑙𝑒𝑛𝑒́𝑟𝑒 𝑒𝑔𝑦𝑠𝑧𝑒𝑟 𝑏𝑜𝑙𝑑𝑜𝑔 𝑒́𝑙𝑒𝑡𝑒𝑡 𝑒́𝑙𝑛𝑖�...