10

10.9K 312 1
                                    

Csak ittam és ittam. Eléggé kezdett hatni de nem érdekelt. Senki sem érdekelt. A bátyám eltitkolta hogy drogozott, Ryan csak ki akart használni, a barátnőm meg itthagyott egy srác miatt. Anyám állandóan dolgozik ezért vele se sokat találkozom.
Már az üvegemből el is fogyott a Vodkám. Épp kerestem egy új üveggel mikor meghallottam a fiúkat veszekedni, felhagytam a pia kereséssel és oda rohantam. Persze már rohadt nagy kör volt körülöttük. Szerencsére volt annyi eszem hogy felmásztam az asztalra hogy lássak.
-Mi a faszért kellett elmondani neki?- kiáltotta Ryan.
-Ő kérdezte, és mivel a húgom, nem fogok neki se hazudni, se kerülni a témát. -vágott vissza Dan. Én csak néztem őket, hisz nem voltam olyan állapotban hogy bármit is tudjak tenni.
-Bazd meg akkor. Mindent tönkretettél. -Lökte meg Ryan Dant. Látszott hogy Dan semmit nem ivott, Ryan se sokat de valamennyit mégis.
-Mégis mi a rákot tudtam azzal tönkretenni, hogy épp elmondtam neki azt, hogy milyen a másik éned??- üvöltötte Dan, és itt éreztem hogy mi fog történni. Csak reméltem hogy nem.
-Azt bazdmeg, azt hogy, én kurvára szeretem a húgodat. És ő is szeretett engem egész eddig amíg el nem mondtad ezt a baromságot neki. Igen hiheted azt hogy ez vicc meg ilyenek és hogy vele is ugyan azt akartam mint a többi lánnyal, csak itt az a helyzet...-és nem tudta befejezni Ryan mert Dan neki támadt. Persze ez volt az a helyzet amitől 100% kijózanodtam.
-ELÉG LEGYEN-kiáltottam fel mire mindenki bekussolt és a fiúk is megálltak.
-Na szóval, mindenki hazatakarodik, kivéve: Ryan, Dan, Katy. Többiek tipli MOST.-mondtam erőteljesen. 1 perc alatt mindenki lelépett kivéve azt a 3 embert.
-Szóval. Először is Katy. Értem én hogy megtetszik valaki, meg stb. De ha kellenél akkor kellenél. És tudod jól hogy én nem az vagyok aki oda megy és belezavar valamibe. Amúgy rád nem haragszom. Csak maradj velem ma. -mondtam mire bólintott.

Bátyám barátjába szeretveWhere stories live. Discover now