-Köszi, tényleg. Nem gondoltam volna hogy ilyen rendesek lesztek velünk.-Mondta Diana.
-Igen főleg Emily kiakadása után- folytatta Emma.
-Hát igen, megeshet hogy néha ki tudok borulni eléggé durván. De ha egyszer valami felidegesít, én nem fogom magamban tartani a véleményemet. Ami pedig titeket illet,akkor nem ismertelek és úgy mondtam,bár igazából most se ismerlek, de lényegtelen. -mondtam.
-Hát iggen Em képes túlreagálni a dolgokat...-kezdett bele San de nem birtam ki, közbe szóltam.
-Hééé. Azért nem reagáltam túl, csak róluk vontam le úgy következtetést hogy nem ismertem őket. Nem mindegy.-nevettem fel a végén.
-jóó, na. De akkor is, képes vagy túlreagálni dolgokat. -mondta mire bólintottam, ezzel kis részben igazat adva neki.
-És mit szeretnétek csinálni? -Kérdeztem, egészen feldobódva.
-Nem tudom, meg kéne nézni hogy apa meddig akar még maradni.-Mondta Emma.
-Majd én-indult meg ki Dan.
-És mi a kedvenc színetek?-kérdeztem majd magamban felmerült a kérdés hogy ki a franc kérdez ilyet manapság?! Na mindegy.
-Fekete-mondták egyszerre.
-na nem csalódtam, Pacsi-emeltem fel a kezem mire bele csaptak.
-És az igaz hogy egy suliba fogunk járni?- érdeklődött Emma.
-Igen.-mondtam.
-Dee, amúgy ez neked nem baj? Mármint hogy mi is oda fogunk járni?-kérdezte Diana. Közben pedig vissza tért Dan.
- Még beszélgetnek.-mondta röviden.
-Megmondom az őszintét. Elősször nagyon nem örültem neki, de már most nem bánom. Viszont, nem vagyok valami közönség kedvenc, de Dan és a barátom Ryan annál inkább.-pillantottam a bátyámra. -Szóval ha megtudják hogy féltestvérek vagyunk rátok fognak szállni, főleg az iskola ribi és csatlósai akik Ryanre pályáztak, csakhogy, én össze jöttem vele. Ezért most Dant akarják, meg azt elérni hogy mi szakítsunk. A lényeg álljatok ki magatokért, és ha valami van szóljatok, segítünk. És ezzel ugye a fiúk is eggyet értenek. Igaz?-kérdeztem Danra nézve.
-Igen, teljes mértékben, bárki piszkál, beszól, vagy rátok száll, meg ilyenek, ha már nem tudjátok elintézni szóljatok, és mi elintézzük. -Mondta a bátyám. Mire elmosolyodtunk.
-Köszönjük, tényleg. Nem gondoltam volna hogy apánknak ilyen jó fej gyerekei vannak. -mondta Emma, Diána pedig csak bólogatott.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Bátyám barátjába szeretve
Ficção Adolescente𝐸𝑚𝑖𝑙𝑦 𝑒́𝑙𝑒𝑡𝑒 𝑘𝑒́𝑠𝑧 𝑘𝑎́𝑜𝑠𝑧 𝑙𝑒𝑠𝑧 𝑚𝑖𝑢𝑡𝑎́𝑛 𝑜̈𝑠𝑠𝑧𝑒𝑗𝑜̈𝑡𝑡 𝑎 𝑏𝑎́𝑡𝑗𝑎 𝑙𝑒𝑔𝑗𝑜𝑏𝑏 𝑏𝑎𝑟𝑎́𝑡𝑗𝑎́𝑣𝑎𝑙. 𝑉𝑎𝑗𝑜𝑛 𝑠𝑖𝑘𝑒𝑟𝑢̈𝑙 𝑒𝑧𝑒𝑘 𝑒𝑙𝑙𝑒𝑛𝑒́𝑟𝑒 𝑒𝑔𝑦𝑠𝑧𝑒𝑟 𝑏𝑜𝑙𝑑𝑜𝑔 𝑒́𝑙𝑒𝑡𝑒𝑡 𝑒́𝑙𝑛𝑖�...