Nem tudtam gondolkozni. Egyszerűen csak az volt minden vágyam hogy Emily felébredjen. Nem érdekelt más. A mentőben elállítottak a vérzés és lekötözték na meg infúzióra is tették, úgy kapott altatót, me nyugtatót. Amint megérkeztünk már vitték is egy orvosi szobába összevarni a kezét. Engem majd megölt a tudatlanság. Menet közben bejött Katy is. Leült mellém.
-Tudsz valamit? Hogy van?-érdeklődött
-Semmit nagyon. A vérzést meg a mentőbe elállították, most vitték összevarni a kezét.-modntam.
-Ahh nem hiszem el, hogy ez megtörténik.-sóhajtott Katy mire egyetértően bólintottam.Ryan szemszögéből.
Tudom mi történt Emilyvel. És sosem bocsájtom meg magamnak. De itt semmi nem úgy van mint látszik. Diana oda jött konkrét lekapott és már ott sem volt mert ellöktem. Ezek szerint a drága testvére is ott volt meg képet is csinált.
Nem hagyhattam tettek nélkül.
-Diana bazd. Miért?- fodítottam magammal szembe. Hmm csali. Nem látta de mögötte rögtön az egész suli síri csendben figyelte.
-Ugyan, nem egyértelmű? Az a kis ribi nem járhat ilyen helyes sráccal mint te. Én jobban megérdemelnélek, de persze amíg szeretitek egymást nem lehet semmi. Így ki kellett iktatnom a szegény féltesómat, a sok kamu dumát is hogy megette. Chh. Minket apa imád nem úgy mint őket. Na mindegy. Ezt úgyse tudja és senki nem is fogja elhinni ha mondod szóval viszlát sziv....-nem hagytam befejezni. Megfordítottam. Szembe a többiekkel, akik közzül volt aki videózott is. Diadaliktas mosolyal elkértem egy videót és indultam a kórházba.Dan szemszögéből
-most csak szopatsz hogy ide mert jönni?-néztem mikor észre vettem Ryant.
-Hogy mivan?!-tért magához Katy.
-Ryan tűnj innen. Nem akarlak kinyírni.-mondtam halkan.
-Nem. Amíg ezt meg nem nézitek.-mondta majd egyszerre csippant a telónk Katyvel. Nem volt mas választás megnéztük.
Szóhoz sem jutottam.
-Ryan. Én hittem benned tesó. -öleletem meg.
-Megkönnyebültem.-sóhajtott fel Katy is.
-Maguk Emily Baker hozzátartozói? Felébredt.-mondta egy nővér. Majd intett hogy menjünk.
STAI LEGGENDO
Bátyám barátjába szeretve
Teen Fiction𝐸𝑚𝑖𝑙𝑦 𝑒́𝑙𝑒𝑡𝑒 𝑘𝑒́𝑠𝑧 𝑘𝑎́𝑜𝑠𝑧 𝑙𝑒𝑠𝑧 𝑚𝑖𝑢𝑡𝑎́𝑛 𝑜̈𝑠𝑠𝑧𝑒𝑗𝑜̈𝑡𝑡 𝑎 𝑏𝑎́𝑡𝑗𝑎 𝑙𝑒𝑔𝑗𝑜𝑏𝑏 𝑏𝑎𝑟𝑎́𝑡𝑗𝑎́𝑣𝑎𝑙. 𝑉𝑎𝑗𝑜𝑛 𝑠𝑖𝑘𝑒𝑟𝑢̈𝑙 𝑒𝑧𝑒𝑘 𝑒𝑙𝑙𝑒𝑛𝑒́𝑟𝑒 𝑒𝑔𝑦𝑠𝑧𝑒𝑟 𝑏𝑜𝑙𝑑𝑜𝑔 𝑒́𝑙𝑒𝑡𝑒𝑡 𝑒́𝑙𝑛𝑖�...