11

10.8K 300 3
                                    

-Khm. Ryan vagy Daniel.- kezdtem bele.
-Legyen Dan, neked több mindent akarom mondani. Szóval. Igen igaz volt az amit Ryan mondott. Vagyis az én részemről. Egy ideje már tetszett Ryan. Aztán bevallotta hogy ő mit érez, én is hogy én mit. Aztán persze jöttél te, mert tudtuk előre hogy nem fogod díjjazni ezt ezért nem mondtuk el. Azt terveztük hogy 1 hónapig próba időzünk hogy működik e vagy sem. Csakhogy én rákérdeztem a miértre is. Aztán amit elmondtál összetört bennem mindent. Csalódtam benned. Azt hittem hogy megbízol bennem és elmondanád ha hasonló van. Tévedtem. De annak örülök hogy már nem. A lényeg. Az érzéseimet nem tusom kontrollálni, vagy megváltoztatni egyik napról a másikra. -fejeztem be.
-Em..-szólalt volna meg de félbe szakítottam.
-Nem, itt és most csak én beszélek.
Folytassuk. Ryan. Óh hát persze. Mert semmi sem az ami látszik. Azt hittem megbízhatunk egymásban. Vagyis én meg is bíztam benned. De amugy ezt te is lazán elmondhattad volna. Lehet nem akadok majd ki rajta mint most. Egyszerre kellett megtudnom hogy a bátyám volt drog függő és a mostani "barátom" meg még mindig az. Arról nem is beszélve hogy egy épkézláb kapcsolata sem volt mert azt hiszi hogy a jó külseje miatt mindenkit megkaphat ami részben igaz is mert nem sokan ellenkeznek neki, csak akik tudják hogy mit tervez. Ezután ha bármelyikőtök keresni akar, csak holnap. Ma Katy jön velem és ennyi. Na jó éjszakát. -mondtam majd leugrottam az asztalról, megfogtam a barátnőm kezét és elkeztem felhúzni magam után az emeletre.
Kidőlve az ágyon csak csendben feküdtünk.
-Mit tegyek??- néztem könnyes szemmel a barátnőmre.
-Beszélned kell vele. Az fix. És a többit majd akkor látod.-mondta majd felült.
-Nem akarom elveszíteni, és azt sem akarom hogy a bátyámmal haragban legyenek. -sóhajtottam majd látva hogy a barátnőm bealudt, mert képes rá hogy 1 mp alatt be alszik, elindultam ki az udvarra.

Bátyám barátjába szeretveDonde viven las historias. Descúbrelo ahora