prológus/1 rész

29K 542 10
                                    

Emily Keller vagyok. 15 éve élek ebben a kisvárosban Anyával és az idióta bátyámmal, Daniel Kellerrel.

Apu 5 éves koromban lépett le valami új csaj miatt azóta nem is beszéltünk vele.

A nyári szünet közepe van és én szokásomhoz híven a szobámban rohadok és rajzolok.
.....
-Emily, pakold már össze a konyhából a cuccod, mindjárt itt van Ryan.-rontott be a drágalátos testvérem a szobámba.
-Ahhh, majd mindjárt, amúgy is nem mindegy? Ryan látott már ennél nagyobb rendetlenséget is itt.-mondtam majd kimentem a konyhába.

Sikerült mindent összeszedtem persze egyszerre. Épp indultam a szobámba mikor hirtelen Ryan rontott be a nappaliba. Ijedtemben majdnem eldobtam a cuccokat.
-Jaj Em, megijesztettelek?-kérdezte majd összeborzolta  a hajam.
-Ryan Baker, ezért még bosszút állok.-mondtam majd felvittem a cuccaimat és visszasiettem hozzájuk.

Jó is volt, nem figyeltek. Felkaptam egy párnát majd Ryan fejéhez vágtam.
Ő bosszús szemmel, míg a bátyám értetlenkedve nézett rám. Dan, úgy döntött hogy ő nem akar ebből kapni ezért bevonult a konyhába. Én visszanéztem Ryanre. Majd nekifutottam és ezzel eldőlt a kanapén én pedig ráültem és elkezdtem párnával ütni, ahogy a  testvéremet szoktam, de nem hagyta mert vissza ütött egy díszpárnával. De nem tartott sokáig mert én kerültem alulra, és Ryan elkezdett csikizni, amit tudja hogy nem birok.
-R.Rya..Ryan.n. -próbálkoztam.
--Haagy.d. hagyd abb.bba. mondtam mire abba hagyta.
-Győztem? -kérdezi mire csak bólintottam.
-Nem hallom-tette a kezét a füléhez.
-Győztél Ryan.-adtam meg magam.
-Én is így gondoltam. Na gyere ide- húzott fel majd megölelet. Megcsapott a finom illata, fura mert eddig ezt nem is vettem észre.
-DAAAN, kijöhetsz-kiáltott a bátyámnak aki elő is jött a konyhából. 

-Csak hogy tudjátok nem előletek mentem el, hanem szimplán azért mert szomjas voltam. Mert tőletek nem félek.-mondtam túlságosan is egoistán. Ekkor Ryannal össze néztünk majd egyszerre rántottuk a kanapéra és kezdetük el párnával ütni. Szegény meg se tudott mozdulni.
Nagyon élveztem ezt az egészet.

Valahogy máshogy mint eddig. Jajjj csak az ne legyen amire gondolok.

Bátyám barátjába szeretveOnde histórias criam vida. Descubra agora