Kicsit furának éreztem a játékot folytatni de mivel mindenki akart még játszani nem bántam.
-Emily, kedves. Felelsz vagy mersz?-Kérdezte az ős boszi.
-Felelek-mondtam majd rámosolyogtam. Tudtam, arra készült hogy merni fogok. De nem adom meg neki arra az esélyt hogy egy idiótát csináljon belőlem.
-Hahh, tudtam hogy túl gyáva vagy merni, na de ha felesz. Mit tennél akkor ha elszedném tőled Ryant?-kérdezte gúnyos mosolyal kísérve, mire bennem felment a pumpa, Ryan és Mark pedig egyszerre, kérdőn néztek Elizára.
-Hmm, lássuk csak. Elősször is, úgy megtépnélek hogy az összes póthajad kiesne, majd olyan ütéseket kapnál ami után 1000 plasztikai sebészet sem segítene stb. Stb.-mondtam mire Eliza köpni nyelni nem tudott, Mark csak nézett Ryan pedig büszkén fordult felém.
-Nem is te lennél-mondta majd megcsókolt.
-Hát most na, aki az enyém az az enyém. ,mosolyogtam majd megpörgettem. Markon állt meg.
-Felesz vagy mersz?-kérdeztem
-Merek-mondta.
-Becsukott szemmel igyál 2 felest.-mondtam mire kitöltötte a 2 felest. Az elsőt félig magára félig sikerült meginnia, a másotokat teljesen magára öntötte. Szegény
-azt hiszem elmegyek átöltözni.-mondta mire Eliza felpattant vele együtt.
Dan és Tom is elmentek mert rájuk sose került az üveg és megunták.
4en maradtunk.
Nem játszottunk csak beszélgettünk.23.óra körül.
Nagyban ment a zene,mindenki jókedvű volt. Táncoltunk ittunk. KB. Ez ment. Majd egyesével eltünt mindenki, először Tom, majd Eliza és Mark. Utánuk Betty meg Jack. Majd Dan is mondta hogy lép mert beszélni akar a netes barátnőjével amiről jó tudni, majd mikor Katyék is leléptek én tovább ittam. Lehet sokat ittam.
-Gyere Em, már mindenki bent van, menjünk mi is.-húzott Ryan. Mentem utánna, és kitanulmányoztam milyen helyes is. Nem vettem észre és valamiben meg botlottam, de persze Ryan elkapott. Csak néztem azokat a gyönyörű szemeit. Elkezdtem valamin nevetni, én sem tudom min. Ryan megfogott, felkapott az ölébe és úgy vitt be, letett az ágyra, majd felémhajolt.
BINABASA MO ANG
Bátyám barátjába szeretve
Teen Fiction𝐸𝑚𝑖𝑙𝑦 𝑒́𝑙𝑒𝑡𝑒 𝑘𝑒́𝑠𝑧 𝑘𝑎́𝑜𝑠𝑧 𝑙𝑒𝑠𝑧 𝑚𝑖𝑢𝑡𝑎́𝑛 𝑜̈𝑠𝑠𝑧𝑒𝑗𝑜̈𝑡𝑡 𝑎 𝑏𝑎́𝑡𝑗𝑎 𝑙𝑒𝑔𝑗𝑜𝑏𝑏 𝑏𝑎𝑟𝑎́𝑡𝑗𝑎́𝑣𝑎𝑙. 𝑉𝑎𝑗𝑜𝑛 𝑠𝑖𝑘𝑒𝑟𝑢̈𝑙 𝑒𝑧𝑒𝑘 𝑒𝑙𝑙𝑒𝑛𝑒́𝑟𝑒 𝑒𝑔𝑦𝑠𝑧𝑒𝑟 𝑏𝑜𝑙𝑑𝑜𝑔 𝑒́𝑙𝑒𝑡𝑒𝑡 𝑒́𝑙𝑛𝑖�...