Episode 11

2.8K 275 23
                                    

Zawgi;
ကြၽန္မ Kim Seokjin ကိုေတြ႔ဖို႔ေျပာလိုက္တာ မွားသြားမွန္း အခုမွသိလိုက္ရတယ္...ကြၽန္မ ေတာ္ေတာ္ခံျပင္းတယ္...ကြၽန္မ သူ႔ကို ဘယ္ေလာက္ ေစာ္ကား ေစာ္ကား သူ႔မာနကိုထိခိုက္ေအာင္ ဘယ္ေလာက္ေျပာ ေျပာ...သူ တစ္ခ်က္ေလးေတာင္ ေဒါသမထြက္သြားတာ ကြၽန္မ အံျသလို႔မဆံုးဘူး...ေဒါသမထြက္တဲ့အျပင္ တည္ၿငိမ္ေအးေဆးတဲ့အမူအရာနဲ႔ ကြၽန္မရဲ႕စကားလံုးတိုင္းကို တစ္ခြန္းမက်န္ အခ်က္က်က် ပညာသားပါပါ ျပန္တံု႔ျပန္ႏိုင္တာ ႐ွင္အရမ္းေတာ္တယ္ Kim Seokjin shi....

ဒီတစ္ခါ ႐ွင္ႏိုင္တယ္...ဒါေပမဲ့ ေနာက္တစ္ခါ ႐ွင္မရံူးဘူးလို႔ မေျပာႏိုင္ဘူးေလ...အႏိုင္အရံူးဆိုတာ အဆံုးသတ္မွ သိရတာ...ၿပိဳင္ပဲြပီးတဲ့အထိ ႐ွင္ေစာင့္ၾကည့္လိုက္ပါဦး...ကြၽန္မကေတာ့ ကိုကို႔ကို ပိုင္ဆိုင္ရဖို႔အတြက္ မလုပ္သင့္တာေတြ လုပ္သင့္တာေတြ နားလည္မွာမဟုတ္ဘူး...ကြၽန္မရဲ႕အဆိပ္ ဘယ္ေလာက္ျပင္းလဲဆိုတာ ႐ွင္သိေစရမယ္...

ကြၽန္မ Kim Seokjin နဲ႔ေတြ႔ပီး​ေနာက္ ကြၽန္မ ေႏွာင့္ေႏွးေနလို႔ မျဖစ္ေတာ့မွန္း သိလိုက္ရတယ္...ဒါေၾကာင့္ ကြၽန္မ ကိုကို႔အခန္းထဲ သြားဖို႔ဆံုးျဖတ္လိုက္သည္...

ကိုကိုအခန္းေ႐ွ႕ေရာက္ေသာ္...

"ေဒါက္ ေဒါက္"

Kook-ဝင္ခဲ့ပါ....

Jiyoon-ကိုကို...

စာေရးစာပဲြတြင္ VIP လူနာစာရင္းမ်ား ၾကည့္ေနစဥ္...တစ္ခ်က္ေမာ့ၾကည့္ပီး...

Kook-ဂ်ီယြန္း မျပန္ေသးဘူးလား...ညက်ရင္ Duty ရိွေသးတယ္မလား...

Jiyoon-ျပန္ေတာ့မွာ...ကိုကို႔ကို ေျပာစရာရိွလို႔ ခဏဝင္လာတာ...

Kook-ဘာေျပာမလို႔လဲ...ေျပာေလ...

ထိုသို႔ေျပာပီး လုပ္လက္စအလုပ္မ်ား ဆက္လုပ္ေနသည္...

Jiyoon-ဂ်ီယြန္းတို႔ လက္ထပ္ၾကရေအာင္...ေနာ္

ကြၽန္ေတာ္လုပ္ေနတဲ့ အလုပ္ေတြေတာင္ မလုပ္ႏိုင္ေတာ့ေလာက္ေအာင္ ဆံြ႔အသြားသည္....ဂ်ီယြန္းက ႐ုတ္တရက္ႀကီး ဘာလို႔ လက္ထပ္မဲ့အေၾကာင္း ေျပာေနရတာလဲ...

Kook-ဟင္...

Jiyoon-ျမန္ေလ ပိုေကာင္းေလပဲ ကိုကိုရာ...

True love {Completed}Where stories live. Discover now