Episode 14

2.9K 251 16
                                    

Zawgi;
မနက္ ၆နာရီ....

ညတုန္းက မိုးတစ္ညလံုးရြာေနခဲ့သည့္အျပင္ Yoongi လဲ တစ္ညလံုး အဖ်ားတက္ေနတာေၾကာင့္ ေရပတ္တိုက္ အက်ႌလဲေပး အပူခ်ိန္တိုင္းေနရတာနဲ႔ မိုးသာလင္းသြားသည္...တစ္ေရးမွ ေကာင္းေကာင္းမအိပ္လိုက္ရ...ခုဆို Yoongi လဲ အဖ်ားက်ေနပီမလို႔ နာရီၾကည့္လိုက္ေတာ့ ၆နာရီ...Yoongi ႏိုးလာရင္ စားဖို႔အတြက္ ခ႐ုဆန္ျပဳတ္ျပဳတ္လိုက္ပီး ထမင္းစားပဲြေပၚတြင္ ဆန္ျပဳတ္တစ္ပန္းကန္ ေသာက္ေဆး ေရတစ္ခြက္ႏွင့္ စာတစ္ေစာင္...

"Yoongi ေရ ဆန္ျပဳတ္ကုန္ေအာင္ စားပီးေဆးေသာက္လိုက္ေနာ္...တကယ္လို႔ မင္းႏိုးတဲ့အခ်ိန္ ဆန္ျပဳတ္​ေအးသြားရင္ ျပန္​ေႏႊးပီးစားလိုက္...အခုအဖ်ားက်သြားပီဆိုေပမဲ့ ေႏြးေႏြးေထြးေထြးေနဦး...စိတ္မခ်ရေသးဘူး...ငါေတာ့ ျပန္ပီ...ပီးေတာ့ ငါ ဆိုင္မသြားခင္ မင္းဆီ လာခဲ့ဦးမယ္..."

ကြၽန္ေတာ္ Yoongi အတြက္ ျပင္ဆင္စရာရိွတာ ျပင္ဆင္ပီး အိမ္ျပန္ရန္ Taxi တစ္စီးငွါးကာ အိမ္ျမန္ျမန္ေရာက္ဖို႔သာ စိတ္ေလာေနသည္...အေၾကာင္းမွာ Koo ရဲ႕ဝမ္းသာစရာစကားကို အရမ္းၾကားခ်င္ေနပီေလ...ကြၽန္ေတာ္ၾကားခ်င္ေနတဲ့စကားဆို ဘယ္ေလာက္ေကာင္းလိုက္မလဲ...မေမ်ွာ္လင့္သင့္ေပမဲ့ ကြၽန္ေတာ္ အတၱႀကီးစြာ ေမ်ွာ္လင့္ေနမိသည္...Koo ေရ ဒီတစ္ခါေတာ့ ကိုကို အတၱႀကီးလိုက္မယ္ေနာ္...

Taxi ဘီး​ေလးက အိမ္ေ႐ွ႕ေရာက္ေတာ့ Taxi ခ႐ွင္းပီး အိမ္ pw ကိုခပ္ျမန္ျမန္႐ိုက္ႏိွပ္လိုက္သည္...ထို႔ေနာက္ အိမ္ထဲဝင္ပီး...

Jin-Koo ေရ Koo....ခုထိအိပ္ေနတုန္းလား...၆နာရီေတာင္ ခဲြေနပီဟာ....

ဧည့္ခန္းနဲ႔ မီးဖိုခန္းေတြကို အကုန္လိုက္ၾကည့္ေသာ္လဲ အိမ္ေအာက္ထပ္မွာ Koo ကိုမေတြ႔တာေၾကာင့္ အိပ္ေနေသးသည္အထင္ႏွင့္ ကြၽန္ေတာ့္ေျခလွမ္းမ်ားသည္ အိမ္​ေပၚထပ္က အိပ္ခန္းဆီသို႔ ေျခဦးတည္လိုက္သည္...

အိပ္ခန္းေ႐ွ႕ တံခါးမဖြင့္ခင္ စိတ္ထဲ၌ အမ်ိဳးအမည္မေဖာ္ျပတတ္ေသာ ခံစားခ်က္တစ္မ်ိဳး ဝင္လာသည္...ညက အိပ္ေရးပ်က္လို႔မ်ားလား....ဒါမွမဟုတ္ Koo စကားကိုနားေထာင္ဖို႔ ရင္ခုန္ေနတာလား...ကြၽန္ေတာ္လဲ ေဝခဲြမရ...ေသခ်ာတာကေတာ့ မေကာင္းတဲ့အရာတစ္ခုခု မျဖစ္ႏိုင္တာမလို႔ ႐ွည္႐ွည္ေဝးေဝး မစဥ္းစားေတာ့ဘဲ ျဖစ္ေပၚလာသည့္ခံစားခ်က္ကို ဥပကၡာျပဳပီး Koo ကိုျမင္ေတြ႔ခ်င္ေနပီမလို႔...တံခါးကို ခပ္ျဖည္းျဖည္းဆဲြဖြင့္ရင္း...

True love {Completed}Where stories live. Discover now