Episode 19

2.4K 230 52
                                    

Zawgi;
"Flashback start"

"ေဒါက္ ေဒါက္"

"ေဒါက္ ေဒါက္"

Yoongi-ဟာ ဘာလဲကြာ...ဟိုေကာင္ ဘာက်န္ခဲ့ျပန္ပီလဲမသိဘူး...

Yoongi အိပ္ခ်င္မူးတူးနဲ႔ တံခါးကိုသြားဖြင့္လိုက္ပီး...

Yoongi-ဘာလဲ မင္း ဘာက်န္ခဲ့...

တံခါးဝကို မ်က္လံုးပြတ္ပီးၾကည့္လိုက္မွ...

Yoongi-ဟမ္!!! ဟိုေကာင္ေလး...

Kook-Hyung ေရာ...

Yoongi-မင္း Hyung မရိွဘူး...ျပန္ေတာ့ ငါအိပ္ေတာ့မွာ...

Kook-ဖယ္ မယံုဘူး...

Yoongi-ဟိတ္ ဟိတ္ေကာင္ေလး...မဝင္နဲ႔ေလ....

Yoongi Hyung တားေနတုန္းမွာပဲ Yoongi Hyung ကိုေဘးတြန္းပီး အခန္းထဲဝင္သြားလိုက္သည္...ကြၽန္ေတာ္ အခန္းထဲ ေနရာအႏံွ႔လိုက္ၾကည့္ေသာ္လည္း Hyung ကိုမေတြ႔တာေၾကာင့္ ဒီအခန္းထဲ Hyung မရိွတာေသခ်ာေနေလပီ...ဒါေပမဲ့ Hyung ဘယ္သြားလဲဆိုတာ Yoongi Hyung သိေနမွာ အေသအခ်ာပဲ...

Kook-Hyung တကယ္မရိွဘူးပဲ...

Yoongi-မင္းကို မရိွဘူးလို႔ ငါေျပာေနတာပဲေလ...ျပန္ ျပန္ေတာ့...

Kook-အဲ့ဆို Hyung ဘယ္သြားလဲ...

အဲ့မွာ ေမးခြန္းသတ္တာပဲ...Seokjin ေရ ငါဘယ္လိုေျဖရမလဲ...အမွန္တိုင္းေျဖလို႔လဲမျဖစ္...မင္း ငါ့ကိုသတ္မွာေသခ်ာတယ္...

Yoongi-ငါ..ငါဘယ္သိမလဲ...မင္း..မင္းဘာသာ သြားလိုက္႐ွာေပါ့...

ေျဖးေျဖးေျပာပါ Yoongi Hyung ရယ္...စကားေတြပါ ထစ္ကုန္ပီ...Yoongi Hyung ဘယ္လိုေျပာေျပာ ကြၽန္ေတာ္က ယုံကိုမယံုတာ...

Kook-ဟုတ္လို႔လား....

Yoongi-ဟုတ္..ဟုတ္တယ္ဆို...

Kook-ဟုတ္တယ္ေပါ့ေလ...

Yoongi-ဟာ...ငါ ေဒါသထြက္လာပီ...ျပန္ ျပန္ေတာ့ကြာ...ငါ အိပ္ေတာ့မယ္...

Kook-အိပ္ခ်င္လို႔လား...

Yoongi-ေအ ဟုတ္တယ္ ငါအိပ္ခ်င္ေနပီ...ျပန္ပါေတာ့ကြာ...

Kook-ျပန္ေစခ်င္ရင္ Hyung ဘယ္မွာရိွလဲေျပာလိုက္...အခုခ်က္ခ်င္း ထျပန္သြားမွာ...

Yoongi-ငါ မသိဘူးဆို...

ဒီ Yoongi Hyung ေပကပ္ကပ္နဲ႔ မေျဖဘူးက်န္း...မေျဖရင္ ရေအာင္ေျဖခိုင္းမွာ...Yoongi Hyung နဲ႔ ကြၽန္ေတာ္ဘယ္သူပိုေတာင့္ခံႏိုင္လဲ ၾကည့္ရေသးတာေပါ့...

True love {Completed}Where stories live. Discover now