Episode 15

3K 268 15
                                    

Zawgi;
"ေဒါက္ ေဒါက္"

Yoongi-Seokjin!!!! မင္းငိုေနတယ္....

ကြၽန္ေတာ္ သူ႔ကိုဘာမွျပန္မ​ေျပာဘဲ အိမ္ထဲသို႔သာ ဝင္သြားလိုက္သည္....ကြၽန္ေတာ္ ကုတင္ေပၚထိုင္ခ်လိုက္ပီး ႐ိူက္သံပါပါ ငိုခ်လိုက္ေတာ့သည္...ေယာက်ာ္းေလးျဖစ္ပီး မ်က္ရည္လြယ္တယ္လို႔ အေျပာမခံခ်င္ေသာ္လဲ ဒါဟာ ကြၽန္ေတာ့္ႏွလံုးသားတစ္ခုလံုးနဲ႔ ရင္းခဲ့သလို ကြၽန္ေတာ့္ဘဝတစ္ခုလံုးအတြက္ ရည္ရြယ္ခဲ့တာ...ကြၽန္ေတာ့္မ်က္ရည္​ေတြ ခံႏိုင္ရည္လဲမရိွေတာ့ပါ...သို႔ေသာ္ ယခုက်ေနေသာ မ်က္ရည္တို႔သည္ ေနာက္ဆံုးသာျဖစ္သည္...

Seokjin-*sob*..........*sob*

Yoongi-Seokjin မင္း ငါ့ကိုေျပာဦးေလ...မင္းရဲ႕ေကာင္နဲ႔ ဘာျဖစ္လာလို႔လဲ...ဟမ္..

Seokjin-Koo ေလ ငါ့ကို...*sob*...

Yoongi-မေျပာနဲ႔ေတာ့...မင္း ဝေအာင္ငိုလိုက္...ပီးရင္ ခဏေလာက္အိပ္လိုက္...ျပန္ႏိုးလာတဲ့အခါမွ ငါ့ကိုေျပာျပေတာ့...မေန႔ညက တစ္ညလံုးအိပ္ေရးပ်က္ထားပါတယ္ဆိုမွ အခုငိုေတာ့ ေခါင္းကိုက္ေနမွာေပါ့...အိပ္လိုက္ေနာ္...

Seokjin-*sob*............*sob*

--------------

သူငိုလို႔ ေမာသြားတယ္ထင္သည္...ကုတင္ေပၚအိပ္ေပ်ာ္ေနလိုက္တာ အခ်စ္ကို တစ္ခါမွ မထိေတြ႔ မခံစားဖူးတဲ့ ခေလးသူငယ္သဖြယ္...မင္းလဲ ပင္ပန္းေနေရာေပါ့...သူငယ္ခ်င္းျဖစ္ပီး ငါ မင္းအတြက္ ဘာမွမလုပ္ေပးႏိုင္ခဲ့ဘူး...

သူႏိုးလာရင္စားဖို႔အတြက္ မီးဖိုခန္းတြင္ အလုပ္႐ူပ္ေနသည္...ခ်က္ျပဳတ္ပီး​စီးကုန္လို႔ နာရီၾကည့္လိုက္ေတာ့ ၁၁ နာရီ...ေန႔လည္စာစားခ်ိန္ေရာက္ေနပီမလို႔...Seokjin ကိုႏိႈးရန္ မီးဖိုခန္းမွ ထြက္လာခဲ့သည္...

Seokjin အိပ္ေနေသာကုတင္ထက္ တင္ပလဲြထိုင္ပီး...

Yoongi-Seokjin...Seokjin ထေတာ့ေလ ေန႔လည္စာစားရေအာင္..

Seokjin-အင္ ေခါင္းကိုက္တယ္...

Yoongi-မင္း မနက္က ဘာမွမစားရေသးဘူးမလား...စားပီး ေဆးေသာက္ရမယ္...ထ..

ကြၽန္ေတာ္ Yoongi စကားေၾကာင့္ ထထိုင္လိုက္သည္...

Yoongi-လာ ထမင္းသြားစားမယ္...ထ..

True love {Completed}Where stories live. Discover now