Episode 13

2.8K 249 20
                                    

Zawgi;
မနက္ ၈နာရီ....

Seokjin-အခုခ်ိန္ေလာက္ဆို Namjoon နဲ႔ Yoongi ေလဆိပ္ကို ေရာက္ေနေလာက္ပီ...ငါလဲ လိုက္ပို႔ခ်င္လိုက္တာ....

တစ္ေယာက္တည္း ဆိုင္မွာပ်င္းေနေလသည္...ဝယ္သူကလဲပါးတယ္...ဒီလိုမွန္း သိရင္ ဆိုင္ကို waiter ေလးေတြနဲ႔ အပ္ပီး Namjoon ကို သြားလိုက္ပို႔ပါတယ္...Yoongi ဆိုင္ကို ေရာက္မွ အတိုးခ်ပီး အာလူးဖုတ္ဦးမယ္..

^^^^^

ဒီေန႔ ကြၽန္ေတာ္ ဂ်ီယြန္းကို ျပတ္ျပတ္သားသားေျပာပီး လမ္းခဲြမယ္...သူ ကြၽန္ေတာ့္ကို နားလည္ေပးဖို႔ပဲ ေမ်ွာ္လင့္ရေတာ့မည္...အမွန္တိုင္းေျပာရရင္ သူ႔ဆီက နားလည္မႈေတြ ခြင့္လႊတ္မႈေတြက ကြၽန္ေတာ္နဲ႔ မထိုက္တန္ပါ...ကြၽန္ေတာ္က အျပစ္ရိွတဲ့သူမလို႔ မထိုက္တန္ေပမဲ့လဲ ကြၽန္ေတာ္လိုခ်င္တယ္ လိုအပ္တယ္...ဒါမွ ကိုကိုနဲ႔ေပ်ာ္ေပ်ာ္ရႊင္ရႊင္ ဘဝကို ႏွစ္ေယာက္တည္း ျဖတ္သန္းခြင့္ရမွာ...

ကြၽန္ေတာ္ ဂ်ီယြန္းအခန္းေ႐ွ႕ေရာက္ေသာ္...

"ေဒါက္ ေဒါက္"

Jiyoon-ဝင္ခဲ့ပါ...

Kook-ဂ်ီယြန္း...

Jiyoon-ကိိုကို ဂ်ီယြန္းအခန္းထဲ မလာစဖူး လာလို႔ပါလား...ဂ်ီယြန္းပဲ ကိုကို႔အခန္းထဲ ေခ်ာင္းေပါက္မတက္ သြားေနရတာ...ဂ်ီယြန္းအခန္းထဲ ဘာျဖစ္လို႔ ေရာက္လာရတာလဲ...လမ္းမွားပီး ေရာက္လာတယ္လို႔ေတာ့ မေျပာနဲ႔ေနာ္...

Kook-လမ္းမွားပီး ေရာက္လာတာမဟုတ္ဘူး...ဂ်ီယြန္းဆီကိုပဲလာတာ...

Jiyoon-ဂ်ီယြန္းကို လြမ္းလို႔လား...

Kook-ကိုကို ဂ်ီယြန္းကို ေျပာစရာရိွလို႔...

Jiyoon-ေျပာစရာ...ဘာေျပာမလို႔လဲ ေျပာေလ...

Kook-ကိုကိုတို႔ လမ္းခဲြၾကရေအာင္...

Jiyoon-ဟမ္!!

Kook-ဟုတ္တယ္ ကိုကို ဂ်ီယြန္းကို အစကတည္းက မခ်စ္ခဲ့ဘူးထင္တယ္...ကိုကို ေတာင္းပန္ပါတယ္...

Jiyoon-တဲြခဲ့တဲ့ ေလးလအတြင္းမွာ ဂ်ီယြန္းအေပၚ နဲနဲေလးေတာင္ မခ်စ္ခဲ့ဘူးလား...

Kook-ပထမေတာ့ ကိုကိုလဲ ဂ်ီယြန္းကို တကယ္ခ်စ္လား မခ်စ္လားဆိုတာ ေဝခဲြမရခဲ့ဘူး...ဒီေနာက္ပိုင္းမွာ ကိုကို ဂ်ီယြန္းကို မခ်စ္ဘူးဆိုတာ ပိုေသခ်ာလာတယ္...

True love {Completed}Where stories live. Discover now