Episode 27

2.4K 240 22
                                    

Zawgi;
Seokjin နဲ႔ Jungkook Hotel ထဲဝင္သြားတာနဲ႔ Hoseok ဝန္ထမ္းေတြနဲ႔စကားေျပာေနရင္း သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ကို ေတြ႔လိုက္တာေၾကာင့္ သူတို႔အနားေလ်ွာက္သြားကာ...

Hoseok-Hyung နဲ႔ Jungkook နဲ႔က ဘယ္လိုျဖစ္ပီး အတူတူေရာက္လာတာလဲ...ကြၽန္ေတာ္ Hyung ကို႐ွာတာ မေတြ႔ဘူး...ဘယ္ေရာက္ေနတာလဲ...အဲ့ဒါနဲ႔ ကြၽန္ေတာ္လဲ Hyung ရဲ႕အတြင္းေရးမႉးကားနဲ႔ လိုက္လာခဲ့ရတယ္...

Seokjin Hoseok ကို မခို႔တ႐ို ျပံဳးျပကာ...

Seokjin-အင္..Hobi အတြင္းေရးမႉးနဲ႔လိုက္သြားတာ Hyung သိတယ္...

Hoseok-ဘယ္လိုျဖစ္ပီးသိတာလဲ...အဲ့မွာ Hyung မွမရိွတာ...

သူတို႔သံုးေယာက္ အထဲဝင္လာကာ လူမရိွတဲ့ဝိုင္းမွာထိုင္လိုက္ပီး...Seokjin ဝိုင္ခြက္ကိုင္၍ တစ္ငံုေသာက္လိုက္ကာ...

Seokjin-ရိွတယ္ အခန္းထဲမွာ....

Hoseok-ဟမ္! ဟုတ္လား...ကြၽန္ေတာ္ အခန္းထဲဝင္ၾကည့္တာ မရိွပါဘူး...ဘယ္လိုျဖစ္တာလဲ...

Seokjin Jungkook ကိုလွည့္ၾကည့္ေတာ့ သူ႔ကို ရယ္ခ်င္စိတ္ မနဲထိန္းထားသည့္ပံုစံႏွင့္ မ်က္ခံုးပင့္ျပ​ေန​ေလသည္...Hoseok ကို ျပန္ၾကည့္ကာ ျပံဳးစိစိ မ်က္ႏွာထားျဖင့္...

Seokjin-ေျပာျပလိုက္ရင္ Hobi Hyung ကို ဆူမွာလား...

Seokjin မ်က္လံုးေလး ေပကလက္ ေပကလက္ျဖင့္ သူ႔ကို ခြၽဲေနသလို ေျပာေနေတာ့ ေသခ်ာတယ္..ဒီ Hyung မဟုတ္တာ လုပ္ထားလို႔ပဲ...

Hobi-အင္ မဆူဘူး..မွန္မွန္ေျပာ...

Seokjin-အဲ့ဒါကေလ..Hyung Koo နဲ႔သြားခ်င္လို႔ Hobi မေတြ႔ေအာင္ Hyung ပုန္းေနတာ...

Hoseok ဝိုင္​ေသာက္​ေနရင္း Seokjin စကားေၾကာင့္ သီးသြားကာ ဝိုင္ခြက္ကို ျပန္ခ်ရင္း...

Hoseok-အဟြတ္..ဟြတ္...Hyung..Hyung ဘယ္မွာပုန္းေနတာလဲ...

သူက အႀကီးဆိုေပမဲ့ အျပစ္လုပ္ထားေတာ့ အငယ္ကိုလဲ ေၾကာက္ရတာေပါ့...Jungkook ကေတာ့ ဒီအခ်ိန္မွာ ပဲြၾကည့္ပိရိတ္သတ္ေနရာမွာပင္...

လက္ႏွစ္ဖက္ကို ပြတ္သပ္ေနရင္း...

Seokjin-ဟီးဟီး...စားပဲြေအာက္မွာ ပုန္းေနတာ..

Kook-ၿဖီး....

Hoseok-ဟား..ဟား...CEO ႀကီးက စားပဲြေအာက္မွာ ပုန္းေနတာေပါ့ေလ...

True love {Completed}Where stories live. Discover now