Episode 20

2.7K 229 26
                                    

Zawgi;
Show ပဲြမွျပန္လာေတာ့ ည ၁တစ္နာရီထိုးေနေလပီ...

Yoongi-ေဟ်ာင့္ show ပဲြက ေကာင္မေလးေတြကြာ အတိုအျပတ္ေလးေတြနဲ႔...ဟီးဟီး အသည္းယားလိုက္တာ...

Seokjin-ႏွာဘူး...ဒါပဲ လိုက္ၾကည့္ေနလိုက္...မင္း ဒါေတြၾကည့္ခ်င္လို႔ Show ပဲြသြားတာမလား...

Yoongi-မဟုတ္ပါဘူးကြာ...ျမင္ေတာ့လဲၾကည့္လိုက္တာပါ...ေဟ်ာင့္ ၾကည့္လိုက္ဦး...

Seokjin-ဟင္....

Yoongi မ်က္စပစ္ျပလိုက္တဲ့ေနရာကို ကြၽန္ေတာ္လွည့္ၾကည့္လိုက္ေတာ့ ကြၽန္ေတာ့္ေဘးက မ်က္ႏွာႀကီးမႈန္ကုပ္ေနပီး ေတြ႔သမ်ွဂဲလံုးေတြကို ေျခေထာက္နဲ႔ အားမပါတပါ ကန္ေနေသာ အေသးေလး...

Seokjin-Koo ဘာျဖစ္လို႔လဲ...

ကြၽန္ေတာ္ သူ႔ကိုၾကည့္ပီး ေမးေနေသာ္လည္း သူ႔ကေတာ့ ကြၽန္ေတာ့္ကို ျပန္မၾကည့္ဘဲ ေအာက္ကိုသာ ေခါင္းငုိက္စိုက္ပီး ေခါင္းခါကာ...

Kook-ဘာမွမျဖစ္ဘူး...ဒီအတိုင္းပဲ...

ဒီခေလး ဘာျဖစ္ေနတာလဲ...ဘာမွမျဖစ္ဘူးလို႔ေျပာတာ မ်က္ႏွာက တစ္ခုခုေတာ့ တစ္ခုခုပဲ...Show ပဲြကျပန္လာပီးကတည္းက မ်က္ႏွာက မအီမသာနဲ႔...ဘာကို အလိုမက်ေနလဲမသိဘူး...ေမးေတာ့လဲ မေျဖဘူး...

Seokjin-Show ပဲြမွာ လူအရမ္းမ်ားလို႔ စိတ္႐ူပ္သြားတာလား...ဒါမွမဟုတ္ တစ္ေယာက္ေယာက္နဲ႔ ထိခိုက္မိသြားလို႔လား...Hyung ေတာင္းပန္ပါတယ္ Hyung Koo ကိုေကာင္းေကာင္း မကာကြယ္ႏိုင္လိုက္ဘူး...

ဟာ...ဘာလို႔ဒီအေၾကာင္းေတြ ျပန္ေျပာေနရတာလဲ...ကြၽန္ေတာ္ စိတ္အလိုမက်ေနတာ အဲ့ကိစၥ​ေၾကာင့္ေပါ့...အစတုန္းက Hyung ကိုကာကြယ္ဖို႔ Hyung ကို ဘယ္သူမွလာမထိ လာမကိုင္ေစဖို႔ ကြၽန္ေတာ္ Hyung တို႔နဲ႔လိုက္သြားတာ...ဒါေပမဲ့ တကယ္တမ္း ေရာက္သြားေတာ့ Hyung ကကြၽန္ေတာ့္ကို ျပန္ကာကြယ္ေနတာတဲ့လား...

ကြၽန္ေတာ္ အရင္ကထက္စာရင္ အရပ္ေတာ့႐ွည္လာေပမဲ့ ခႏၶာကိုယ္ကေတာ့ Hyung နဲ႔ယွဥ္ရင္ ေသးငယ္ေနတုန္း...Show ပဲြမွာ မီးေရာင္စံုေအာက္က လူေတြတိုးက်ပ္ေနတဲ့အခ်ိန္ Hyung ေဘးမွာရပ္ေနတဲ့ ကြၽန္ေတာ့္ကို ဘာမွမေျပာဘဲ စိုးရိမ္တႀကီးနဲ႔ လက္ကဆဲြပီး Hyung ရင္ခြင္ထဲ ထည့္ထားတာ...

True love {Completed}Where stories live. Discover now