Episode 28

2.5K 225 14
                                    

Zawgi;
Kook-ေမေမေရ..ေမေမ...

အိမ္ထဲဝင္ဝင္ခ်င္း လွမ္းေအာ္ေနတဲ့ Jungkook ေၾကာင့္ Mr.Jeon က စာၾကည့္ခန္းထဲကထြက္လာပီး Mrs.Jeon က မီးဖိုခန္းထဲက ထြက္လာခဲ့သည္...

"သား...သားတို႔ လာေလ..."

Mrs.Jeon ေခၚေတာ့ Jungkook နဲ႕ Seokjin ဧည့္ခန္းထဲ ဝင္ထိုင္လိုက္ၾကသည္...

"သားတို႔ ခဏထိုင္ေနေနာ္...ေမေမ ဟင္းအိုးမီးသြားပိတ္လိုက္ဦးမယ္..."

Mrs.Jeon ထိုသို႔ေျပာပီး မီးဖိုခန္းထဲ ျပန္ဝင္သြားသည္...ဧည့္ခန္းထဲတြင္ Mr.Jeon နဲ႕ သူတို႔ႏွစ္ေယာက္သာ က်န္ေတာ့သည္...

"Jungkook မင္းက ေဖေဖထင္ထားတာထက္ အိမ္ေထာင္ျပဳေနာက္က်သားပဲ..."

Seokjin က​ေတာ့ ရွက္ကိုးရွက္ကန္း ျဖစ္သြားေပမဲ့...Jungkook က ခပ္ေျပေျပ ရယ္လိုက္ကာ...

Kook-ေဖေဖကလဲ ေနာက္မက်ပါဘူး...ကြၽန္ေတာ္ အခုမွ 24ႏွစ္ပဲ ရွိေသးတယ္ ငယ္ပါေသးတယ္...

"ငယ္ေသးရင္ အိမ္ေထာင္မျပဳနဲ႔ဦးေလ..."

အဲ့ေတာ့မွ Jungkook လက္တစ္ခါခါနဲ႔ ေျဖ႐ွင္းခ်က္ေပးေလသည္...

Kook-မဟုတ္..မဟုတ္ဘူးေလ...ကြၽန္ေတာ္က ငယ္ေသးေပမဲ့ ကိုကိုက မငယ္ေတာ့ဘူး...အ...ဘာလို႔ရိုက္တာလဲ...

သူ႕ကို မငယ္ေတာ့ဘူးလို႔ ေျပာလိုက္လို႔ Jungkook ကို မ်က္ေစာင္းထိုးကာ ေက်ာကို အားမပါတပါ ရိုက္လိုက္သည္...

Seokjin-ကိုကို႔ကို ဘာလို႔ အသက္ႀကီးေနပီလို႔ ေျပာလဲ...

Kook-ဘယ္မွာေျပာလို႔လဲ...မငယ္ေတာ့ဘူးလို႔ပဲ ေျပာတာေလ...

Seokjin-တူတူပဲမလား...

Kook-ဘယ္မွာ တူလို႔လဲ...

သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ ျငင္းခုံေနတာကိုၾကည့္ပီး Mr.Jeon တစ္ေယာက္ ပီတိျဖစ္ကာ ၿပဳံးပဲၿပဳံးေနနိုင္ေတာ့သည္...

"ဘာေတြျဖစ္ေနတာလဲ...တူတာေတြေရာ မတူတာေတြေရာ...မီးဖိုခန္းထိပါ ၾကားရတယ္..."

Mrs.Jeon မီးဖိုခန္းထဲက ထြက္လာရင္းေျပာေတာ့...Seokjin Mrs.Jeon နားေလွ်ာက္သြားပီး လက္ခ်ိတ္လိုက္ကာ...

Seokjin-Jungkook ေပါ့..ကြၽန္ေတာ့္ကို အသက္ႀကီးေနပီတဲ့...

"မႀကီးပါဘူးကြယ္..Jungkook ခ​ေလးကို ဘာေတြေလွ်ာက္ေျပာေနတာလဲ..."

True love {Completed}Where stories live. Discover now