Info

305 6 11
                                    

Hejka ludzie chciałabym opublikować następną książkę ale mam ich tak dużo że nie wiem którą, dlatego postanowiłam że może wybierzecie jaką chcielibyście przeczytać u mnie na profilu, tutaj macie tytuły i o czym te książki mają być:

- Vampirzyca i Wilkołak ~Wyatt Lykness~ była by to książka zaczynająca się od pierwszej części filmu ,,Z-O-M-B-I-E-S". Było by to o pewnej wampirzycy która zakocha się w wilkołaku.

- Inni ale jednak...tacy sami?  Peter Parker książka była by połączeniem uniwersum Avengersów z uniwersum Ptaków nocy. Opowiadanie było by o córce Harley Quinn która idzie do szkoły wraz z córką Poison Ivy gdzie poznaje naszego pajączka.

- Miraculum Nowe pokolenie, książka zawiera shipy jak Luka x Kagami i Marinett x Adrien, książka oc x oc syn Kagami i luki zakochał się w super bochaterce a jego najlepszy kumpel czyli syn Marinett i Adriena w zwykłej dziewczynie. Co jednak gdy okaże się że to jedna i ta sama osoba?

- Następcy (inna wersja) Carlos De Vil x Oc. Jesteśmy w Londynie gdzie Rodżer i Anita prowadzą normalne życie z psiakami i ich córką, jednak mają oni kryzys piniężny. Dlatego Anita ma pomysł aby odnowić kontakt z Cruelą.

- Zombies 2 Instagram. Było by to książka taka sama jak ,,Vampirzyca i Wilkołak ~ Wyatt Lykness~" tylko może z inną akcją a niektóre zdjęcia nie będą z tymi aktorami.

A więc tak proszę was o decyzje do 8 lipca.

Ps. W książce Następcy: Miłość bez względu na korzenie można zadawać pytania do Q&A pod tą samą notką bo wkleję to do wszystkich książek, jak i na tablice ogłoszeń. Pytania można też zadawać do dzieci głównych bohaterów którzy będą w wieku 16/15/17 lat. Za to te pytania poprosilabym do 10 lipca. To na tyle pa!

Następcy: Miłość bez względu na korzenie (Harry Hook x Oc) ✓Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz