21. NEČEKANÉ PŘEKVAPENÍ

36 5 2
                                    

Další den ráno...

POHLED LEORIA:

Já: „Dále."

Pronesl jsem, když se ozvalo zaklepání na dveře od společného lékařského pokoje, kde jsem právě trávil volnou chvilku.
V práci jsem teď byl víc než doma, jelikož nemělo cenu se na těch pár hodin volna, které jsem měl mezi směnami domů vracet.
Jednoduše jsem prostě zůstával v práci skoro každou noc nebo až do druhého dne, protože práce bylo víc, než dost.

Ale dnes mě naštěstí čekala poslední směna a pak si budu konečně moc užívat třítýdenní dovolenou spolu s mým nejdražším.
Od Kurapikova odjezdu totiž uběhlo už 20 dní a já netrpělivě čekal na zítřek, jelikož to byl den, kdy se měl vrátit domů.

Když se náhle dveře otevřely, do místnosti vešel hnědovlasý muž v bílém doktorském plášti a po tom, co mě uviděl mi věnoval přátelský úsměv.

Henry: „Dobré ráno."

Já: „Dobré Henry."

Pozdravil jsem svého kolegu a on se posadil ke stolu.
Celkem mě zarazilo, že tu Henry v tuhle dobu ještě je. Měl jsem ho totiž vystřídat po jeho noční službě a střídání probíhá většinou kolem osmé hodiny ráno, přičemž teď bylo už pár minut po deváté.

Henry: „Kika říkala, že tě tu najdu."

Já: „A co tady vlastně ještě děláš Henry? Já myslel, že už máš padla."

Henry: „Samozřejmě že mám, ale nad ránem jsme přebrali jeden případ, se kterým si úplně nevím rady...
Tak jsem tě chtěl poprosit o pomoc."

Odůvodnil svůj stálý pobyt v nemocnici.
Protáhl jsem si tedy záda a zvedl jsem se z gauče, na kterém jsem až do té chvíle ležel a přemítal o nejrůznějších věcech, zatímco se Henry odebral ke kuchyňce v rohu místnosti a ze skříňky vytáhl krabičku s kafem.

Henry: „Dáš si taky?"

Já: „Nene, díky už jsem měl."

Odpověděl jsem zdvořile na jeho otázku, on se na mě jenom přátelsky usmál a začal si připravovat ranní kávu, zatímco já jsem si sedl ke stolu a otevřel portfolio, které s sebou přinesl.

Já: „O co jde?"

Henry: „Kolem čtvrté sem jistá paní přivezla svého manžela. Příznaky se zdály být na první pohled jasný - horečka, bolest hlavy, kašel stejně jako u obyčejného nachlazení.
Ten chlap nám ale řekl, že jeho obvoďák mu před dvěma týdny diagnostikoval angínu a nasadil antibiotika, jenže beze změny."

Já: „Nějaké další příznaky, které by nás mohli popostrčit?"

Henry: „Při testech jsme odhalili nějaké změny krevního obrazu a také má mírně zvětšená játra, takže teď ještě čekáme na výsledky, jestli tam náhodou nemá zánět."

Já: „A horečku má pořád?"

Henry: „Jo a stále celkem vysokou."

Já: „Pokud se prokáže ten zánět, tak je to jasná mononukleóza."

Henry: „Nemoc z líbání?"

I. Tak Trochu Jiná Lovestory - Leopika FanfikceKde žijí příběhy. Začni objevovat