23. ZPÁTKY, PŘESTO BEZ TEBE

36 4 0
                                    

...

Když jsme dojeli na místo, kde Hisoka bydlel, nevěřil jsem vlastním očím.
Upřímně jsem čekal, že bude bydlet v nějakém bytě nebo menším domě někde uprostřed města.
Ovšem to, co se mi objevilo před očima, když jsme zaparkovali na pozemku, mi naprosto vyrazilo dech.
Byla to obrovská, dost luxusně vypadající vila s naprosto kouzelnou zahradou a všemožnými dekorativními prvky okolo.

Také mě překvapilo, že dům stojí na dost odlehlém místě za řekou, ale okolí vypadalo vážně úžasně.
Ani tu nebyl slyšet ruch z města, pouze šumění vody a chvění lístků na stromech kolem.

Hisoka nechal auto zaparkované na příjezdové cestě vydlážděné šedými kameny a když vystoupil z auta, při pohledu na můj výraz plný úžasu se rozesmál.

Hisoka: „Copak blondýnko, dáváš radši přednost spaní v autě?"

Vysmíval se mi, jelikož jsem zůstal sedět v autě a já jsem se na něj jen zmateně podíval. Z té krásy kolem jsem byl doslova unešen, takže jsem jeho slova moc nevnímal...

Hisoka: „Tak pojď."

Řekl pobaveně, zatímco mi otevřel dveře, abych mohl také vystoupit.
Když jsem to udělal, pokynul rukou směrem ke kamennému schodišti, postaveném v kopci, které vedlo k velkým proskleným dveřím.

Celý pozemek před vilou byl osvětlený malými lampami, které byly upevněné do země a lemovaly tak cestu k domu i samotné schodiště.
Před budovou byl v zemi postavený velký obdélníkový bazén, taktéž osvětlený a voda v něm byla díky světlu azurově modrá.
Uvnitř v domě se také svítilo, což mě zprvu překvapilo, ale pak jsem si uvědomil, že vlastně nebudu jediný Hisokův host a že se mu zde ubytovali i Chrollo a Illumi.

Hisoka: „Tak co tomu říkáš?"

Já: „Upřímně jsem netušil, že si hraješ na boháče v utajení."

Dovolil jsem si menší provokativní poznámku, zatímco jsem si klekl na okraj bazénu a prsty se dotkl vodní hladiny. Voda byla příjemně teplá a z té barvy mi až přecházel zrak.

Hisoka: „Nechtěl jsem celou dobu sledovat vaše závistivé obličeje. Kdybych vám to řekl, nedali byste mi pokoj."

Já: „Hele, hele, nefandi si zase tolik."

Hisoka: „To by mě ani nenapadlo."

Řekl ironicky a pomalu se posadil vedle mě.

Já: „Proč to pro mě děláš...?"

Zajímalo mě najednou, ale ihned jsem své, poněkud nevhodné otázky litoval. Hisoka se ale pouze ušklíbl a podíval se nahoru směrem k domu.

Hisoka: „Protože ve čtyřech bude větší sranda."

Odpověděl pobaveně a věnoval mi milý úsměv.
Byl jsem neskutečně vděčný, že mi v takové situaci podal pomocnou ruku i přesto, že jsme se znali tak krátce.

Po chvíli sezení u bazénu se Hisoka zvedl, přičemž já ho napodobil a společně jsme odešli po schodech nahoru ke vchodu.

Illumi: „No konečně jsi tady Hisoko! Kde máš všechno jídlo sakra?!"

Ozval se najednou z horního patra známý hlas a já ihned poznal, že jde o Illumiho, který došel k zábradlí a shlédl dolů na nás.

Illumi: „Jeej, čauky parťáku."

I. Tak Trochu Jiná Lovestory - Leopika FanfikceKde žijí příběhy. Začni objevovat