h a r m a d i k

2.5K 88 1
                                    

Lando

Amint a Red Bull Ring-be értünk, a lány nyakába akasztottam egy VIP belépőt és már úton is voltunk az Mclaren istálló felé. Néhány pilóta megnézett minket, vagyis inkább csak Aurorát amit valahol megértek. Gyönyörű lány. Viszont ami hatalmas vigyorra késztetett az a tény volt, hogy nem érdekelte hányan nézik meg. Ő minden figyelmét nekem szentelte. Biztos az itt lévő pilóták számára is szokatlan volt, hogy egy lánnyal jelenek meg de sajnos ő nem miattam van itt teljes mértékben. Leginkább Daniel miatt. "Hé, haver be se mutatod ezt a szép hölgyet magaddal?" Szólt utánam Charles, akiről tudni illik hatalmas nagy szívtipró. Jelenleg szünetel a kapcsolata Charlotte-al így eléggé kinyílt a csipája, ha lányokról van szó. Félreértés ne essék, szeretem Charles-t viszont Rory-t szeretném magamnak és ebből nem fogok engedni."Szia, Charles Leclerc" Mosolygott szemtelenül a lányra, akinél nem ért el nagy hatást, csak annyit hogy belém karolt és bemutatkozott. " Aurora Lee, örülök a találkozásak." Jól esett, hogy engem használt valami féle pajzsként. A ferrari pilóta igazából jó gyerek, de láthatólag csak egy játékként tekintett a lányra amit ő is megérzett. "Ti együtt vagytok? Vagy téged, hogy hogy látni egy ilyen gyönyörű lánnyal." Vigyorgott még mindig, ami kezdett kicsit idegesítő lenni. Alábecsült. Csak azért mert még nem volt barátnőm, ugyan miért ne lehetne közöm egy szép lányhoz?! Viszont, mielőtt szólásra nyitottam volna a szám a belém kapaszkodó lány megelőzött. " Igen, együtt vagyunk, úgy hogy ahelyett hogy leszeretnél csapni a kezeiről inkább gratulálj neki, hogy ő feltudott szedni valakit és nem lapos dumákkal próbál bevágódni a lányoknál." Válaszolta élesen "Egy élmény volt." Tette hozzá, majd megragadta a kezem és magával húzott. Nagyon felhúhatta a lányt, de még én se tudtam megszólali a döbbenettől. Ahogy a garázshoz értünk, már kicsit lenyugodott így bátorkodtam hozzászólni.

"Tehát a barátnőm vagy?" Vigyorogtam rá, mire mellkason csapott. "Annyira nagyra volt magával. Muszáj voltam beolvasni neki. Ne becsüljön alá téged.Miért ne lehetne egy jól kinéző barátnőd. Nem is értem." A válaszom ezúttal is félbe lett szakítva. "mi ez a nagy jó kedv emberek?" Jött hozzánk Daniel Charlotte-al az oldalán. "Most olvasott be Charles-nak. Látnod kellett volna" nevettem fel, ahogy felidéztem magamban a meglepődött fejét. "Mi történt? Rád mászott? Én megölöm. " Elmeséltük az egész szitut, amin az ausztrál srác is jót nevetett majd megdícsérte barátját hogy így kiállt  magáért és értem is. "Akkor most Charles előtt tetettni kell, hogy egy pár vagytok." Kacsintott ránk, majd eltűnt az öltözőjébe. Igazából szerintem ebbe egyikünk sem gondolt bele.

§§§§

A mai szabadedzés nem volt a legjobb, a fejemben a gondolatok teljesen össze voltak kuszálódva így elég pocsékul mentem amit Zack is szóvá tett. Két óra ezetés után, lezuhanyoztunk a társammal, majd a paddock-ban ránk váró lányhoz siettünk hogy együtt tudjunk ebédelni úgy ahogy ezt korábban elterveztük hárman. Erőt kéne vennem magamon és elhívni valahova kettesbe, de eddig még nem nagyon jutottam el odáig.

Ebéd közben Daniel több fura pillantást is vetett felém, majd egyszer csak éreztem rezeg a telefonom.

Daniel
Tetszik neked?

Kérdése eléggé zavarba hozott, így valószínű el is pirultam.

Lando.
Eléggé. Ilyen feltűnő?

Daniel
Neki nem, mivel nem volt még kapcsolata. De nekem eléggé. Szedd össze magad és hívd el valahova este.

Lando.
Ma nem tudom, mert még halál edzés vár rám Jon-al. Majd felkísérem a szobájába és holnapra elhívom valahova. Remélem.

Erre már csak egy nagy vigyort kaptam majd újra a kajámnak szenteltem minden figyelmem. Na meg persze a gyönyörű nőnek, aki az egyetemről beszél éppen.

§§§§

Aurora

Miután a fiúk visszakísértek a szobába, Lando elépett mert neki edzenie kellett. Dani-vel pedig neki láttunk browniet készíteni, ami a kedvence. Mondanom sem kell, ő csak láb alatt volt mert szinte semmiben sem segített, csak abban hogy mindenbe belekóstolt. Meg persze fotózgatott. Majd miután sütőbe tettük, a csokis csodát levetődtünk a kanapéra és hatalmas nagy beszélgetésbe kezdtünk.

" és hogy állsz a kávézóval?" érdeklődött kedvesen. " Még mindig nem találtam meg a megfelel helyet. Sokat megnéztem már, de egyik sem az amin érzem hogy anya is szeretné. Nehéz így nélküle, de azt akarom, hogy..." " Hé, nyugi. Értem" Húz magához. Néha egyszerűen szét esek. Nehéz anya nélkül, hiszen ő volt a mindenem. Sosem titkolóztunk egymás előtt. Ő volt a legjobb barátnőm.

Könnyeim patakként folytak végig arcomon. "Kell, hogy néha szétessünk, ez segít majd újra felépülni" Suttogta szavakat, majd teljesen álomba ringatott. Nem foglalkoztam a sütivel sem, könnyedén aludtam el a legjobb barátom mellkasán.

Hajnali, egykor ébredtem fel arra hogyborzalmasan szomjas vagyok. Meglepően a saját ágyamban. Ránéztem a telefonomra, ahol egy értesítésen megakadt a szemem.

landonorris: Szia, kopogtam nálad de nem nyitottál ajtót. Aztán Dani, mondta hogy bealudtál a filmen.. Én csak. Azt szerettem volna, hogy esetleg nem e lenne kedved elmenni valahova holnap este?! Kettesben.

Szívem kihagyott egy ütemet, őrült tempóban vert. Piruló arccal, kezdtem el bepötyögni a választ majd ajkaimat harapva küldtem, el remélve hogy érti majd a poént.

rory.lee: Szia, ne haragudj eléggé elfáradtam így bealudtam. De, persze lenne kedvem csinálni valamit veled. Hiszen a pasim vagy nem?!

Kiszaladtam a konyhába, majd a terasz felé szedtem a lábaim. Néztem a nyugodt várost, majd mikor meghallottam hogy csipog a telefonom ránéztem. Azt hittem csak én vagyok ébren.

landonorris: hogy is felejthetném el, hogy ilyen gyönyörű barátnőm van. Bár, nem tudom mit szólna hozzá ha most átmennék és bedobnám az ágyba amiért ilyen lenge öltözetben ül kint a hidegbe.

Erre felkaptam a fejem és átnéztem a szomszédba, ahol egy félcsupasz Lando nézett rám csillogó szemekkel. "miért nem alszol?" Kérdezte rekedt hagján, mint aki most kelt fel.."Csak szomjas voltam, aztán pedig ide jöttem. Picit éhes vagyok igazából. Öhm. Nem jössz át?" Kérdeztem mire kicsit elképedt. Erre igazából én sem számítottam. Nem válaszolt csak eltűnt, majd pár perc múlva már egy melegítő nadrágba bújva még mindig csupasz felsőtesttel állt az ajtóm előtt...

 Nem válaszolt csak eltűnt, majd pár perc múlva már egy melegítő nadrágba bújva még mindig csupasz felsőtesttel állt az ajtóm előtt

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

liked by landonorris, georgerussell63 and 1,375,248 others.

danielricciardo: brownie?🥰

tagged: rory.lee

view all 34,872 comments

landonorris: remélem ebből én is kapok..😤

User12: Ő most a barátője???

f1forlife: remélem nem...

fanoflando: olyan szép ez a lány!😍

maxverstappen1: ti ilyet nem is ehettek belesek..🤰🏽Szerintem ez nekem készül!😇

maxverstappen1 started following you.

𝓓 𝓤 𝓜 𝓑   𝓛 𝓞 𝓥 𝓔 - 𝓛.𝓝. (𝓕𝓕) - [ BEFEJEZETT]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora