Lando
Egy fekete szaggatott farmert vettem fel, hozzá pedig egy fehér márkásabb rövid újju pólót. Befújtam magam a kedvenc Tom Ford parfümömmel majd kétszer még beletúrtam a hajamba, hogy ki is nézzek valahogy. Közben eszembe jutott Rory, aki biztos most is iszonyat jól fog kinézni. Mindig nagyon tudja mivel mit vegyen fel az alkalomhoz. Én is szeretnék tetszeni neki, úgy hogy remélem elérem a célom. A pénteki progink elég jól sikerült. Igazából csak céltalanul bolyongtunk a városban aztán pedig találtunk egy helyet ahol egy pokrócon feküdve beszélgettük végig az estét.
Becsuktam magam után, az ajtót majd gondoltam várok rájuk kicsit. Hiszen Dan mondta hogy itt lesz. Nem is kellett sokáig álldogálnom egyedül. Az ajtó nyílt, először a csapattársam aztán pedig a lány lépett ki rajta. Eszméletlen dögösen. Jézusom. Hogyan lehetne nekem közöm hozzá?! Miért is érdekelném én őt.
- Rory, eszméletlenül nézel ki. - pusziltam meg az arcát. Mire elpirult.
- Köszönöm Lan. Te is elég jól festesz. - felelte piros arccal. Persze Daniel ezt is elrontotta.
-igen, köszi gyerekek én is jól nézek ki. Jesszus hova kerültem. Remélem összeszedek valakit, mert nem akarom hallgatni ahogy nyáladzotok egymás után. Elég akkor ha külön vagyok veletek. Na indulás mert sose érünk oda. - nevetett, majd elindult a lift irányába.
A szórakozó helyre taxival mentünk. Ketten ültünk hátul, még az Ausztrál pilóta egyedül. Az út alatt volt időm feltérképezni a lányt, feszes combjait keresztbe rakta még karjai maga mellett voltak. Óvatosan csúsztattam oda a kezem és kulcsoltam össze a sajátommal. Mire értetlen még is piroskás arccal nézett rám. Elmosolyodtam majd megcsókoltam kézfejét. A klubbhoz érve, összekulcsolt kezekkel szálltunk ki az autóbol és így mentünk egészen az asztalig ahol a többiek már ott vártak ránk. Charles most is éhes tekintettel nézte a mellettem álló csodát, még a többiek csak elismerően bólintottak. Nem kérdeztek rá, meg semmi. Aminek jelenleg örülök.
§§§§
Aurora
Egyik kör követte a másikat, még nem rám jött a pisiéhetnék. Kelly-vel hamar megtaláltuk a közös hangot így a fiuk nagyon örültek hogy nem kell csajos témákról beszélgetniük.
- Elszaladok mosdóba. - beszéltem a fülébe, mire megkérdezte hogy elkísérjen e de leintettem. Még Lando fülébe is odasúgtam aki már rögtön jött volna de mellkasánál fogva toltam vissza a helyére . - maradj itt és élvezd a társaságot. Mindjárt jövök. - majd megpusziltam az arcát. A többiek huhogtak erre a tettemre én pedig szemet forgatva mentem a mosdók irányában.
Megigazitottam a rúzsom, majd léptem is volna ki amikor valaki elkapta a karom. Nem kellett sokat gondolkodnom, azon hogy ki is lehet az.
- Charles, miben lehetek segítségedre. - rántottam ki karom az övéi közül.
- táncolj velem. - jött közelebb, mire eltoltam magamtól. - nagyon tetszel nekem.
- Az egyik barátod a pasim. Ugyan miért akarnék veled tácolni? - indultam el, vissza mire utánam szólt.
- tudom, hogy kamu. Sosem csókolóztatok még ha láttalak. Pedig ha a csajom lennél le se szakadnék a szádról. - fonta keresztbe a karjait. Felment bennem a pumpa és valamiért nem akartam hogy igaza legyen.
-Tehát neked csak egy csókon múlik hogy valakik együtt vannak e? Akkor figyelj Charles, mert ezután remélem békén hagysz. - kacsintottam rá, majd visszaindultam a "barátomhoz". Amint odaértem hozzá, meglepődve nézett rám. Majd mikor meglátta mögöttem a fiút kicsit mérges is lett. Azonnal felállt és magáhozhúzott a derekamnál fogva. Én viszont nem álltam meg, kezeim a hajába vesztek el, még ajkaim az övére tapasztottam. Sosem csókolóztam még, és nem is így terveztem az elsőt de ez a barom kihozott a sodromból. Már csak azt reméltem, hogy nem fog meglepődni mert akkor szép szóval baszhatjuk. Amint elváltam tőle, rám mosolygott majd egy apró csókot nyomott még a számra.
- valami gond van édesem? - kérdezte, miután kisimított egy tincset az arcomból. - Charles?
A fiú nem válaszolt, csak nemet intett a fejével majd helyet foglalt Daniel mellett aki vigyorogva nézett ránk. Kicsit én sem hittem el ami történt tényleg megcsókoltam őt és annyira jó érzés volt.
-táncolunk? - kérdeztem, mire csak összekulcsolta kezeinket majd behúzott a tömegbe, majd mikor már nem láttuk a többieket elkezdtem a magyarázkodásom. -ne haragudj, tényleg tudom hogy azt mondtam semmi ilyen. De annyira felhúzott. Kezdett rájönni, hogy kamu és....- a mondatot már nem tudtam befejezni, mert ajkait az enyémekre helyezte.
- azt bánom csak, hogy nem én csókoltalak meg először.- suttogta fülembe, mire elvörösödtem. Ismét.
Még elég sokat táncoltunk a többiekkel is, meg együtt is majd ilyen kettő fele úgy döntöttünk hogy lelépünk. Elköszöntünk Dani-től aki egy barnát fűzött, és már úton is voltunk a hotelba. A liftben pedig ismét egymás ajkainak estünk. Lihegve váltunk el egymástól amikor, egy csilingeléssel jelzett hogy megérkeztünk a megfelelő emeletre.
- Alszol velem? - kérdezte kisfiúsan mosolyogva, amire ha akartam volna sem tudok nemet mondani. Így csak némán bólintottam.- nem eröltetek rád semmit, szeretném ha tudnád. Ha nem szeretnél itt aludni nem kell. - mondta nyugodtan mire lepisszegtem.
- szeretnék veled aludni Lando. - mosolyogtam. Kinyitotta a szobaajtót, és együtt léptünk be az ő barlangjába.- esetleg egy pólót kaphatok? - válasz nélkül lépett a bőrödjébe és húzott elő egy pólót aminek a hátán a saját logója díszelgett felette pedig a Norris név.- kicsit sem egoista. -forgattam meg a szemeim majd a fürdőbe mentem hogy letusoljak. Magamra vettem a fehérneműm alsóját és a kapott pólót, ami hosszú lábaimnak köszönhetően a fenekem is alig takarta. Lejebb húzgálva mentem ki a szobába ahol a fiú már csak egy boxerbe feküdt az ágyba. Rám emelte tekintetét, majd azonnal elvörösödött.
- jobban áll mint nekem. - vigyorgott majd a zuhanyzóba ment. Alig telt el tíz perc mikor csörögni kezdett a telefonja. - Lando, Flo keres. - kiabáltam be, hiszen a zuhany már nem hallatszott. Kisietett majd fel is vette. Kissé aggódó volt, és mintha a lány sírt volna is. Viszont ahogy végigvezettem rajta a szemem, csak akkor vettem észre hogy egy törölköző van csak a derekára tekerve. Hatalmasat nyeltem majd a teraszra léptem. Már egy húsz perc is eltelhetett, mikor kijött hozzám és megkért hogy beszéljek a lánnyal akinek fiú gondjai támadtak egy buliba.
- figyelj, most adok valakit aki biztos jobban ért ehez mint én. - vakargatta meg a tarkóját, majd felém nyújtotta a telefonját. Én pedig idegesen szóltam bele.
- Szia Flo, én Aurora Lee vagyok..- nyögtem ki nagy nehezen, hiszen tudtam hogy többet fog ebbe bele képzelni, mint ami. De mi is ez valójában?
ESTÁS LEYENDO
𝓓 𝓤 𝓜 𝓑 𝓛 𝓞 𝓥 𝓔 - 𝓛.𝓝. (𝓕𝓕) - [ BEFEJEZETT]
Fanfic" Daniel, nem hiszlek el komolyan, állandóan mutogatsz a barátaidnak mintha valami vásári majom lennék.- néztem dühösen az Ausztrál pilótára.. -Ha az lennél, én szívesen megvásárolnálak.- hallottam meg a hátam mögül egy pimasz, eddig számomra telj...