Aurora
- Lando én.. - Ha azt mondom meglepődtem keveset mondok.Én is hasonlóan éreztem iránta, és azt hogy ő elmondta csak egy löketet adott hogy bevalhassam mit is érzek valójában.
- Nem kell válaszolnod arra hogy szeretlek, csak ..- nem hagytam, hogy befejezze. Arcát kezeim közé fogtam és egy csókkal szakítottam félbe.
- Én is szeretlek Lando. - suttogtam szemeibe nézve. - Az első randink után kezdtem el erősebben érezni irántad valamit, közben Flo is kérdezgetett a szerelemmel kapcsolatban. Nem tudom mikor szerettem beléd ennyire de megtörtén. Szeretnék az életed része lenni, és boldoggá tenni téged. Szeretnék a barátnőd lenni Lan. Semmi sem tenne boldogabbá a világon. - feleltem könnyeimmel küszködve, hiszen mamám halála óta most érem magam teljesnek és boldognak először. - megmentettél, és ezért sosem tudok majd elég hálás lenni neked.
- Akkor ez azt jelent, hogy hivatalosan is az enyém vagy? - kérdezte csillogó szemekkel, mire hatalmasat bólintottam.
- Csak a tied. - suttogtam ajkaira, majd megcsókolt.
- Fel hívjuk anyáékat? - kérdezte izgatottan, mire csak bólintottam. Előhalászta a telefonját majd, facetime-on keresztül kezdte csörgetni Cisca-t aki pár pillanat múlva fel is vette. - szia anya.- szólt bele Lando, teljesen nyugodt hangszínnel.
- Kisfiam, valami bajvan? - kérdezte aggódva, mire nemlegesen rázta a fejét. Én még nem látszódtam,így hatalmas vigyor volt az ajkaimon. - hol vagy? Miért vagy egy tetőn?
- tudsz szólni a többieknek? - kérdezte, mire az anyukája összehívott mindenkit természetesen Oliver most sem tartózkodott otthon, így őt gondolom külön értesíti majd vagy nem tudom. - Nos, most hogy már itt vagytok szeretnék mondani valamit. - kezdte, de Flo közbe szólt
- Hol van Rory, azt hittem legalább ő érdekessé teszi majd ezt a hívást. - forgatta meg szemeit, mire bekúsztam a képbe. - Istenem de gyönyörű vagy. - tátották el a szájuk
- Nos, igen. Amit szeretnék mondani nektek. Hogy ez a csodaszép lány itt mellettem, a mai naptól hivatalosan is a Barátnőm - vigyorodott el, mire a két fiatal lány felvisított a szülei pedig gratuláltak nekünk boldogan.
- Ha megbántod haza se merj jönni, mert kiheréllek drága bátyám. - mosolygott rá Flo, mire mindenki felnevetett.
Még beszélgettünk egy darabig velük, majd letettük a telefont és a számla rendezése után a csokor rózsámmal indultunk le a mélygarázsba.
- Csodás este volt Lan, Köszönöm . - bújtam hozzá, mire a hajamba puszilt.
- Én köszönöm, hogy boldoggá teszel. - húzott magához, majd kiléptünka liftből.
Mielőtt visszamentünk volna a szállodába még kocsikáztunk kicsit a városba, és csak tizenegy óra tájékán érkeztünk vissza, hulla fáradtan. Boldog voltam, és ezt nem tudtam titkolni. Jó érzés volt, hogy megtapasztalhatom milyen az, ha valaki szeret és szeretve van.
Összebújva aludtunk el, ami nagy nyugodtságot adott a lelkemnek. Mint minden egyes alkalom amikor ilyen közel van hozzám.
§§§§
- Gyerünk Lando, szabad az út. Nézzük a leggyorsabb kört. - beszélt a fülesbe Andreas. Végre elérkezett a pénteki szabad edzés amit már mind a kettő fiú nagyon várt.Eszméletlen sokan vannak itt, a nagy meleg ellenére is ami meglepő. Nem értem, hogy bírják a tűző napon.
- értettem, rendben. - felelte, majd el indult. A szívem majd kiugrott, mikor láttam hogy háromszázzal száguldozik de a rossz gondolatokat azonnal elhesegettem. Csak pozitívan Rory.
- 1.18.649. p9. menj még két kört és bejöhetsz mindjárt vége az első edzésnek. - Szólt neki a középkorú férfi, mire egy gyors válasz után már csak rá vártunk. Dani 14. helyen végzett az idejével. Láttam, rajta hogy bosszantja kicsit a helyzet de próbáltam jobb kedvre deríteni. Majd el kellett mennie pár interjúra, így ismét egyedül vártam a brit fiúra. Bementem a boxba, mikor betolták. Miután lepacsizott mindenkivel, felém sietett. Levette a sisakot és a tűzálló maszkot, majd vigyorogva csókolt meg. Amit itt mindenki nagy tapssal és ujjongással fogadott. Ja, igen. Előttük sosem volt ilyen. Látták, hogy alakul valami de ugye kamerák meg minden miatt nem estünk egymásnak sosem. Akármennyire szerettünk volna.
- Végre, fiam. Azt hittem sosem jössztök már össze. - nevetett Zak amin, mindenki felnevetett.
- köszi. - forgatta meg a szemeit az engem ölelő srác majd lepacsizott főnökével. Boldog voltam.
§§§
Lando
Miután letudtam a kötelezőket, és a második edést is. Hulla fáradtan estünk be a hotel szobánkba. Annyira boldog voltam, hogy csak az enyém ez a lány. Most már nincs felesleges féltékenykedés hiszen tudom hogy csak hozzán tartozik. Daniel eszméletlenül örült, és elárulta hogy ő már az elején fogadott a főnökünkkel, miszerint mi összefogunk jönni elég rövid időn belül.
- Hasznot húzott belőlünk a kis görény. - nevetett a mellettem fekvő szépség ami engem is mosolygásra késztettt.
- mit vártál tőle.- nevettem, majd magamhoz húztam. - Rory?
- igen Lan? - nézett fel rám boldogan csillogó szemekkel.
-Szeretlek. - mondtam szemeibe az igazságot, mire elpirult.Nem hiszem el, hogy tud ilyen aranyos lenni.
- Én is szeretlek kicsim. - mosolygott rám, majd megcsókolt.
Azt hiszem életelmben először éreztem azt, hogy most már tényleg megvan mindenem amire csak vágyhatnék. Tökéletes családom, F1- es karrier, és egy lány aki szeret tiszta szívéből, és csakis rám fog várni, a pálya tulsó oldalán. Na jó, meg Danielre..
§§§§§
Liked by danielricciardo, landonorris, maxfewtrell and 1,394,32 others.
Rory.lee: what a gentleman.🤔🧡
Tagged: @ landonorris
Comments have been disabled.——————
Most egy rövid részt hoztam, de a vasárnapi futam utáni napokban egy hosszabbal várlak majd benneteket. Addig is legyetek jók és szurkoljatok ezerrel! Köszönöm a komikat és a szavazatokat! Hihetetlen jól esnek! 🧡 Közületek megy valaki vasárnap a Hungaroringre?!🏁🏎
YOU ARE READING
𝓓 𝓤 𝓜 𝓑 𝓛 𝓞 𝓥 𝓔 - 𝓛.𝓝. (𝓕𝓕) - [ BEFEJEZETT]
Fanfiction" Daniel, nem hiszlek el komolyan, állandóan mutogatsz a barátaidnak mintha valami vásári majom lennék.- néztem dühösen az Ausztrál pilótára.. -Ha az lennél, én szívesen megvásárolnálak.- hallottam meg a hátam mögül egy pimasz, eddig számomra telj...