Aurora
- Aurora? Micsoda? Te a barátnője vagy a tetvéremnek?.- kérdezte hirtelen
-öhm. Nem, mi csak barátok vagyunk.-nyeltem nagyot.- viszont úgy hallottam pasis gondok vannak.- tereltem azonnal a szót
- nem zárjuk le ezt a témát remélem tudod.- kuncogott.- igen, a srác aki elhívott magával ebbe a szülinapi buliba egy másik csajjal enyelgett egész este, ami nem is érdekelne de totál egyedül vagyok és nem ismerek senkit. Amikor pedig odamentem, hogy szeretnék hazamenni. Minden féle szavakkal illetett ami kicsit sem esett jól. Én azt hittem alakul közöttünk valami, mert többször voltunk már beülni helyeken, de ez most nagyon rosszul esett.- mesélte el a történetet
- figyelj, először is hívj egy taxit és menj haza azzal minél előbb. Másodszor pedig, Lando nagyon sokat mesélt már rólad és biztos vagyok benne hogy olyan elragadó, és nagyszerű lány vagy mint ahogy ő ezt elmondta. Egy könnycseppet se merj ezek után ejteni utána mert egyáltalán nem érdemli meg. Fiatal vagy még és egy sokkal jobb ember fog majd jönni, mert ennél csak az jöhet. Ha keres ignoráld, mert ha ezek után esélyt adsz neki, ő csak kifogja használni mert tudja hogy megteheti veled. Hogy hülyének nézhet téged. De ne feledd. Te Flo Norris vagy. Sokkal jobbat érdemelsz, egy ilyen tökfilkónál. Ha bármi baj van nyugodtan megkereshetsz engem is szívesen beszélgetek veled, de tényleg az ilyen fiúkat ki kell zárni. Ők nem játszanak tisztességesen. - daráltam le, amit gondoltam a szituációról. Éreztem hogy a lány testvére, mögém telepszik a kinti kanapén így én a lába közt ülök épp. Karjait hasamnál fonja át és hátrahúz hogy feküdjek el, majd pedig ránk terít egy pokrócot.
-Azta Aurora, köszönöm. Igazad van csak olyan rossz.. De nem fogok egy ilyen fiú miatt sírni. Jobbat érdemlek. Köszönöm hogy vagy, a bátyám nagyon szerencsés veled. - mondta mire elvörösödtem. - remélem hamarosan találkozni is fogunk, és biztos hogy foglak keresni. Szeretnélek megismerni.
- Csak Rory, és én is remélem hogy felkeresel Flo. Nagyon örülnék neki. Adom a testvéred, vigyázz magadra és írj egy üzit nekünk ha hazaértél.-ezzel elköszöntem és a mögöttem fekvőnek adtam a telefont. Elfeküdtem az oldalamra, fejem a mellkasára hajtottam még karjaimmal átöleltem. Hallottam, hogy a szíve nagyon hevesen ver.
" Remélem elhozod hozzánk mikor hazautazol. Imádnánk. Főleg anya.Ő jó lány Lando. Szerezd meg, kérlek. " Csíptem el a telefon beszélgetés végét. Mosolyognom kellett, hiszen most beszéltünk először mégis belopta a szívembe magát a lány.
§§§§
Ausztriában töltött napjaink hamar véget értek, már kettő napja is annak hogy hazaérkeztünk Lando-val. Ő a szülőházába ment Bristolba, én pedig Glastonbury-be. Sok mindent nem csináltam, ebben a két napban csak bevásároltam és takarítottam Este pedig órákat telefonáltam a Brit pilótával aki a testvérével Flo-val rágja a fülem hogy töltsek náluk pár napot. Nem szeretnék bele menni mert nincs kapcsolat köztem és a fiú között így nem szeretnék félreértést a szüleivel.
- Lando kérlek, nem akarom hogy a szüleid rosszat gondoljanak rólam. - sóhajtottam a telefonba, hiszen megint előállt a témával.
- Tudod, hogy úgy sem hagyunk békét amég igent nem mondasz. - vigyorodott el, hiszen már tudta hogy nyert.
-Két nap. - ajánlottam fel. De megrázta a fejét.
-Négy nap, Három éjszaka. Együtt pedig visszajövünk Glastonbury-be. Természetesen elmegyek érted holnap.- vázolta fel a helyzetet, mire rábólintottam kicsit mérgesen.
BẠN ĐANG ĐỌC
𝓓 𝓤 𝓜 𝓑 𝓛 𝓞 𝓥 𝓔 - 𝓛.𝓝. (𝓕𝓕) - [ BEFEJEZETT]
Fanfiction" Daniel, nem hiszlek el komolyan, állandóan mutogatsz a barátaidnak mintha valami vásári majom lennék.- néztem dühösen az Ausztrál pilótára.. -Ha az lennél, én szívesen megvásárolnálak.- hallottam meg a hátam mögül egy pimasz, eddig számomra telj...