7. část

877 27 2
                                    

,,Ale Adél to bylo fakt vtipný!" Říkají mi se smíchem Jane a Lukas. ,, Víte jak jsem se ztrapnila?!" Řeknu trošku naštvaně. ,,Ale stejně to bylo vtipný" řekne Lukas. Chvilku jsme se tam bavili o něčem jiném a pak se všichni vrátili do svých pokojů a já šla spát. Byla jsem po dnešku fakt unavená.

Ráno jsem se probudila a šla se podívat jestli Jane ještě spí. Opatrně jsem otevřela její dveře a nakoukla tam... ale ona tam nebyla. Bylo tam všechno pořád uklizené. Ani postel nebyla rozkopaná. Tím pádem jsem se šla podívat do Lukasovo pokoje. Zas jsem opatrně otevřela dveře a první co jsem zahlédla..byli nahé záda. Otevřela jsem úplně do kořán a viděla jsem všude po pokoji bordel. Prázdné flašky od vína, všude poházené oblečení a Jane a Lukase spolu v posteli přikrytý do půl těla. ,,No to snad ne?!" Zakřičím na celý pokoj až se z toho ty dva probudí. ,,Co je??" Řekne ospale Jane a pomalu otevře oči. ,,CO JE? KOUKNI SE VEDLE SEBE!" Zařvu znova a ona se podívá vedle sebe, kde se probouzí Lukas. ,,A sakra" řekne Jane a okamžitě se odtáhne i s peřinou kolem pasu pryč od Lukase. Tím pádem Lukase odkreje...ale naštěstí má trenky. ,, Panebože! Jste úplně debilní!!? Vy jste spolu spali??!" Zeptám se. ,,J-já nevím, nepamatuju si to" odpověděla. ,, NEPAMATUJU?! TAK TO JE ASI JASNÝ KDYŽ JSTE TADY SKORO NAHÝ!!!" Naseru se. Vyjdu z pokoje, prásknu dveřma a jdu do toho mého. Vezmu si mikinu, boty a vyjdu z pokoje.

Hned jak zabouchnu dveře a rozejdu se, zas do někoho narazím a spadnu. Podívám se před sebe a tam leží ten samý kluk, který do mě narazil včera. Rychle se zvednu a podám mu ruku. ,, Omlouvám se, nekoukala jsem na cestu" řeknu a zvednu ho. ,,To jste zase vy? Úplně v pořádku, za včerejšek jsem si to zasloužil" řekne a zasměje se. Oba se na sebe usmějeme. Já ho poté obejdu, a jdu směrem z hotelu. Jdu se trošku porozhlédnout. Šla jsem kolem nějakého parku, tak jsem si tam sedla na lavičku a přemýšlela. Jak to mohli sakra udělat? I když byli na sračky.. Všichni tři jsme jako rodina...jako tři sourozenci. Fuj, prasata.

Když už jsme u toho. Já jsem panna. Nikdy jsem pohlavní styk s nikým neměla a nějak to nemám ani v plánu. Nebo spíš nemám s kým. Taky jsem nikdy neměla ani vztah. Nikdy jsem se do nikoho nezamilovala.. vlastně jsem neměla ani prostor se zamilovat.

Pohled Jane

,, Doprdele teďka nás bude nenávidět!" ,,Já vím Jane, ale já za to nemůžu, taky si nic nepamatuju!" ,, Neměl si objednat ten chlast!!...počkej...kolik to všechno stálo?" ,,...hodně" ,,KOLIK?!" ,,...." Nic už jsem neřekla a šla se podívat do mého pokoje do skříně kde byli všechny peníze. Začala jsem tam chmatat...ale nikde nic. Sáhla jsem ještě do jiných poliček...ale prostě nikde nic. Přece jsme nemohli utratit za chlast tolik tisíc dolarů.. Adél nás zabije..

Pohled Adél

Když už se chystal čas oběda, říkala jsem si, že to co se stalo, se stalo i když to je nechutný. Šla jsem se vrátit zpět na hotel.

===========

Teď je to pěkně v prdeli :/ Doufám že vás to začíná bavit!
Adele <3

Game overKde žijí příběhy. Začni objevovat