,, ne...ne! Ne! Nenene!" ,, Je mi to strašně líto Adél... omlouvám se!" ,, omlouvám se? Omlouvám se? Půlka v tom byli i moje peníze.. teď nemáme nic. Vůbec nic. "Dopadneme jako milionářky" to vidím. Nelez mi na oči" řeknu nasraně když se dozvím že nemáme už ani cent. Zalezu do pokoje a začnu brečet. Už se to dařilo. Byli jsme na dobrý cestě. A oni to takhle poserou. Nesnáším je.
O 4 dny později
Zrovna teď sedím v parku na lavičce a smutním. Šla jsem se zeptat minimálně na 5ti místech o brigádu, ale nikde to nevyšlo. A ti dva? Strašný. Seznámili se s nějakýma fetkama s kterýma teďka "žijou" na našem hotelu. To Jane byla ta, která tohle všechno navrhla. Nechápu to.
,,Nad čím přemýšlíte" řekne někdo vedle mě. Já se rychle kouknu a vidím toho kluka. ,, Kolikrát my se ještě podkáme" řeknu se smíchem. On se taky zasměje. ,,Napadlo mě že by jsme se mohli seznámit" řekl a sedl si ke mě blíž. ,,Jo.. novej kamarád by se mi hodil" řeknu. ,,Tak jo..jsem Payton" ,, Adél" řeknu a oba si podáme ruce. Má ji krásně teplou. Za to já mrznu. ,,Aaa co tady vůbec děláš?... Adél" ,, Před pár dny jsem sem přiletěla s kamarády ze severní Karolíny. Hledáme si nějaký bydlení"
,,A co? Máte něco už?" ,,Popravdě? Ne. Lukas a Jane...moji kamarádi...se opili a utratili všechny peníze které jsme měli. Několik tisíc dolarů.." řeknu pravdivě. ,, Sakra:/ můžete být u mě" ,, Cože? To neee" ,,Ale jo! Bydlím sám, občas přijedou kamarádi, ale jinak se každý den nudím a mám to tam velký"
,,To nemůžemeee" ,,Jakej je problém?" ,,No.. nevím, ale i tak" ,,Zbalte si věci, zítra budu ve 13:00 čekat s autem před hotelem... těšilo mě Adél" řekne svým krásným jemným hlasem, usměje se a odejde.Já se okamžitě zvednu z lavičky a utíkám do hotelu.
,,To nene!" ,,Ano!" ,,Ale to nemůžeme přijmout! Jdi tam ty! My nemůžeme." ,, Proč ne?" ,, Utratili jsme všechno co se dalo a ty by jsi nás vzala k nějakýmu klukovi? Nemůžeme...no utíkej! Běž si zabalit!" ,,Ale co bude s váma?" ,,O nás se neboj" dohaduju se s Jane. Docela mě mrzí že k němu semnou nechtějí jít..ale i tak, je to šance začít úplně nový a lepší život. Beru to, jedu tam!
============
Trošku kratší část na dobrou noc. Tady jsem trošku nepřemýšlela co píšu, ale snad se i tak líbí! Adele<3