Všichni se nějak poskládáme na gauč. Já sedím vedle Paytona, kterej je na mě úplně namáčklej, protože vedle něho sedí Bryce a Kio, kteří se roztahují jako debilové. Na mé druhé straně sedí Jackson. Ten naštěstí namáčklej není. ,,Tak už tam něco pusťte ne?" Řekl Kio a přestal se s Brycem přetahovat. ,,Já čekám než se vy dva buzeranti uklidníte" odpověděl Payton jako pravá mamina. Oba dva se uklidní a podívají se přes celý gauč, tím pádem zjistí, že na ně všichni čumí s výrazem, jestli si dělají prdel. ,,Pardon" vypadlo z Kia, což mě docela překvapilo. Payton tam pustil nějakou komedii, která byla fakt o hovně, ale občas jsme se všichni zasmáli.
,,Hele kluci já už půjdu spát" řeknu, když jsme shlédli už asi 5 filmů minimálně. ,,Dobrou noc Adél" řekne hezky Vinnie a ve mě z toho krásnýho hlasu až projede husina. ,,Dobrouu" řeknou překvapivě ostatní. ,,Dobrou noc" řeknu v klidu a jdu do svého pokoje. Osprchovala jsem se, vyčistila zuby, odlicila se, a zalezla do postele. Byla jsem fakt unavená, ale protože tamti buzeranti pořád řvali, za boha mi nešlo usnout.
Ubylo asi 20 minut a oni se pořád nesklidnili. Pořád mi nejde usnout! Zvedla jsem se z postele, otevřela dveře a zařvala jak nejvíc jsem mohla. ,, Můžete držet huby?! Já bych chtěla spát!"
Najednou bylo ticho. Jen si tam něco šeptali a já jsem slyšela dupání na schodech. Myslela jsem si že zamnou jde Payton a omluví se za ně, ale místo Paytona se tam objevil Bryce. S neutrálním obličejem ke mě přišel. ,,Docela si dovoluješ na to že nás neznáš ani den. Přestaň tady řvát, zalehni, otoč se ke zdi a spi" řekl s tónem v hlase, jakoby si myslel, že se ho budu bát. Zrovna jeho bych se tak bála když je stejně vysokej jako já. Takovýho namachrovanýho trpajzlíka kterej měří 174cm. Koukala jsem na něj s nasraným obličejem a promýšlela jsem si, co mu řeknu.
,,Já bych strašně ráda spala, ale bohužel jsou tady tenký stěny a slyším ten váš zkurvenej smích. Mohli jste se smát přes den!" Zakřičím na něj. Myslím, že kluci dole to určitě slyšeli. Bryce se mi kouká pořád s neutrálním obličejem do očí. Najednou mi chytne silně zápěstí, čímž mě taky přitlačí ke zdi. Ale nic neříká. ,,Co děláš ty debile pusť mě" řeknu už normálním hlasem. On nic neodpovídá. Docela jsem začala mít strach, protože ruku pořád víc a víc stlačoval. ,, Bolí to?" Zeptá se šeptem. ,,Docela jo" odpovím taky šeptem a koukám se mu do očí.,, Pusť jí Bryci" řekne někdo vedle nás. Bryce mě okamžitě pustí o oba se koukneme kdo na něho promluvil. Ahh zachránce Vincent. Bryce k němu přišel a něco mu začal šeptat. Nad jednou věcí jsem se ale musela zasmát. Bryce se musel postavit na špičky, protože Vinnie má určitě přes 180cm. Poté se Bryce sebral a odešel dolů.
Pohled Vinnieho
Najednou nahoře bylo ticho. Začal jsem se trošku bát, protože vím čeho je Bryce schopnej. Je to debil. Moc se s ním nebavím. Neumí se k nikomu chovat a tuplem né k holkám. K žádné holce. Když uběhli asi už 3 minuty, řekl jsem si, že tam zajdu. Opravdu nastalo ticho. Šel jsem po schodech nahoru a když jsem vyšel až nahoru a šel už směrem k Adél pokoji, zasekl jsem se. Adél byla nalepená na zdi a Bryce byl nalepený na ní. Nejdřív jsem začal v mysli trošku zuřit, protože jsem myslel že se líbali, ale když jsem zahlédl jak Bryce drtí Adél ruku, hned mi to došlo. ,, Pusť jí Bryci" řekl jsem klidným hlasem ale ve mě řádila zlost na plný čáře. Chtěl jsem mu hned teď a tady rozkopat ten jeho hnusnej, slizkej ksicht. Ale neudělal jsem to. Bryce ke mě došel, natáhl se ke mě a pošeptal mi ,, řekni to Paytonovi a uříznu ti péro" a poté odešel dolů. Nějak jsem nad tou větou nepřemýšlel, nebojím se ho. Myslím, že ten kdo ho aspoň trošku zná, se ho taky nebojí. Tyvole vždyť ten by nepřepral ani mojí kočku. Došel jsem k Adél a zvedl její ruku, abych zkontroloval, jestli na ní Bryce něco poznamenal. Ten zmrd. Samozřejmě že poznamenal. Adél se tam vytvářela už pěkná modřina, která jen tak nezmizí. Pohladil jsem jí to a koukl se na Adél, která měla ještě trošku strach v očích. Vzal jsem její ruku, sice tu kde bude mít modřinu jako kráva, ale jen jemně a na jiným místě. Jakoby v dlani. A zatáhl jsem ji do jejího pokoje. Oba jsme si sedli na její postel a já začal povídat. ,,Jestli se tohle dozví Payton, zabije ho" zašeptám. ,,Tak ať ho zabije" odpoví Adél. Nejradši bych jí odpověděl něco jako "zabil bych ho sám princezno" ale to nevím jaká by byla reakce. ,,To se ti lehko řekne, už několikrát mezi sebou měli konflikty a několikrát se to řešilo i s policií, protože se strašně moc porvali" vysvětlil jsem jí. ,, Proč zamnou vůbec chodil? Proč šel nahoru?" Zeptala se mě a měla trošku slzy v očích. U toho si držela zápětí. Asi to hodně bolelo. Ne asi ale určitě. Když jsem viděl jak se jí naplňují ty krásně modré oči, chtěl jsem dolů naběhnout a střískat toho zmrda tak, že by se neprobral. Zas jsem chytl její ruku a ona tentokrát trošku sykla. Měla to už světle modrý. ,, Já nevím Adél, měl jsem ho zastavit. Kdyby byl dole Payton určitě by ho zastavil, ale odjel" řeknu se smutným hlasem. Je mi jí líto. ,,Odjel? Kam by odjížděl tak pozdě?" Zeptá se. Tohle mě trošku naštvalo, jak se stará. Ale chápu jí. Má strach o kamaráda. ,,Abych pravdu řekl, tak nevím, nikdo z nás neví, takhle pozdě odjíždí jednou za 3 nebo 4 dny. A vždycky takhle pozdě. Nikdy nám neřekl kam to jezdí, ale je pryč třeba 4 hodiny" odpovím jí celou pravdu. Popravdě si myslím, že jezdí za nějakou holkou a má s ní pohlavní styk. Nebo spíš...si vymrdají duše z těla, protože Payton nikoho nemá a myslím si že to jednou za čas potřebuje. No...jednou za čas...Jendou za 4 dny. Ale to jsem Adél radši neříkal. Chtěl bych vědět, co se jí TEĎ honí hlavou. Dlouho nic neříkala a jen koukala se zamračeným obličejem do prázdna. ,,Děje se něco?" Zeptám se. ,,Nene, jen je to takový divný" řekne a výraz pořád nezměnuje. ,,No nic Adél.. dávej si na Bryce pozor, je to zasranej hajzl, radši s ním vůbec nemluv, my už budeme potichu, slibuju, dobrou noc" řekl jsem, zvedl jsem se a viděl na Adél obličeji že se jí vykouzlil úsměv. ,,Dobrou noc Vinnie" řekla tím nejkrásnějším hláskem který jsem od ní za ani né den slyšel. Než jsem odešel, políbil jsem jí zápěstí a pohladil po vlasech. Doufám že si nebude myslet že s ní chci něco mít, i když by mi to nevadilo. Ale jen jsem chtěl být milej. Poté jsem odešel, zavřel ji dveře a šel dolů za klukama..
--------
JDU SI ROZBÍT HLAVU! ZAS MAM ZPOŽDĚNÍ! TO SNAD NENÍ MOŽNÝ! AAAAAAAAA 😩😩😩😩😩😩 Zas a znova se omlouvám, jsem čubka. Ale zas tu máte přes 1000slov. Joo☝🏻 a jinak, chtěla jsem ještě napsat že ty výšky jsou vymyšlené. Bryce určitě nemá 174cm 😂 a Vinnie nevím, ale takhle to v příběhu bude💖 tak snad nevaaa. Adele<3