22. část

694 24 2
                                    

Když jsme přijeli domu, Payton mi poděkoval za úžasnej den a zapadl do pokoje. Já též. Začala jsem nad tou situací opravdu dost přemýšlet. I když jsem je spolu viděla párkrát, bylo vidět, že Payton, pro ni udělá cokoli. Mrzí mě celá ta situace i když to není vůbec moje věc. Payton si tohle nezaslouží. Zaslouží si někoho, kdo mu bude dávat tolik lásky, kolik si zaslouží a nikdy nepřestane.

Jinak..Vinnie doma není, asi je s naší krásnou pošťačkou. Jen když si na ní vzpomenu se mi otočí žaludek vzhůru nohama. Oslizlej pošťák Pet. Jo to je dobrý, budu jí říkat pošťák Pet. Docela by mě zajímalo kolik našemu pošťákovi může být. Vždyť vypadá dokonce starší jak Vinnie..v obličeji. Nikdy bych neřekla, že tohle je Vinnieho typ.

Jako každý den, když nejsem s klukama, jsem se nudila v pokoji.  Vždy když jsem takhle v pokoji, mi dochází že můj život je totálně nudnej. I když jsem si toho v životě prožila dost, mně to nestačí.... Došla jsem k Paytonovo dveřím a zaťukala jsem. ,, Jseš to ty Adél?" ,,Joo" ,, Pojď dál" Už jenom než jsem vstoupila, jsem přesně věděla jak moc zklamaný pořád je...,,Něco mě napadlo, jak by ses mohl odreagovat" řeknu, sednu si vedle něho na jeho postel a opřu se o stěnu. ,,Nechci se odregovávat Adél, chci si to všechno srovnat v hlavě i když to bolí" řekl a podíval se na mě pohledem, kterým se na mě ještě nikdo nikdy nepodíval. Byl tak strašně skleslý, bez nálady a tak strašně prázdný...jako když usínám a zavřu oči. ,,Jen mě napadlo že by jsme mohli zajít na nějakou akci, párty, nebo tak něco... chápu tě, ale drtíš mě tím, jak vypadáš" ,,A jak vypadám?" ,,Jako chlap, kterej se rozvedl s ženskou a pozbytek života prochlastal" Payton se jen trošku zasměje. Obejme mě kolem ramen a přitáhne si mě k sobě. ,, Jseš teď to jediný, co mám" Tak tohle...mi ještě nikdo neřekl...

I když na tu párty Payton nepůjde, já se rozhodla, že půjdu...sama. Nerada ho tady v takovýmle stavu nechávám, ale říkal, že si to musí všechno srovnat v hlavě, tak já mu dám prostor. Právě teď si vybírám oblečení. Za můj život jsem byla maximálně tak na maškarním plese pro druháčky...ale to nevadí. Nevím úplně co se na párty nosí, tak jsem si vzala černý kalhoty, takové černé tílko... vypadá to jak takový to pyžamové tílko..snad víte. A k tomu bílé niky. Takovýhle outfit tady nosí holky normálně do krámu, ale co, je to jedno. Žádnou kabelku jsem si nebrala, do kapsy od kalhot jsem si jen strčila mobil, do ruky peněženku, rozloučila jsem se s Paytonem, a šla. A teď hlavní problém...já vůbec nevím, kde nějaká párty je.

Prošla jsem několik bloků a ulic, ale nic... nikde nic. Když už jsem opravdu nevěděla kam, sedla jsem si na lavičku před nějaký dům a jen seděla. Lidí tu už moc nechodilo, pomalu se stmívalo. Jediný co, tak kolem mě jezdili auta a to bylo všechno. ,, Čau kočko, čekáš na někoho" řekl náhodný kolemjdoucí. ,,Ne" ,,Tak proč tu tak sedíš, běž si radši někam užít" ,, Znáš nějaký místo?" ,,Jasný, když jdeš támhle na konec ulice a zahneš doprava, tam hned je jeden klub, jede to tam každý den na plno" ,, Děkuju moc" tak skončila moje debata s kolemjdoucím. I když nevypadal vůbec lákavě, tak jsem byla nakonec šťastná, že kolem mě šel. Šla jsem tou cestou, kudy mi řekl a nekecej....on nelhal. Hned na rohu byli před nějakým klubem dvě židličky, kde seděli dvě nějaký slečny. ,,Zdravím" řeknu na ty slečny, které se obě okamžitě otočily. Vypadali že už si toho trošku nalili, ale přišli mi sympatické. ,,Ty jseš nová viď? Já jsem Linda" řekla hned jedna, představila se, zvedla se ze židle a podala mi ruku. Přijmula jsem. ,,Adél" řeknu s úsměvem. Ta druhá už skoro spí, ale nějak tak vnímá. Pořád sedí na židli. ,,Jo tohle je Žovka, jmenuje se Susan, ale všichni jí říkají Žovko" představí tu druhou Linda. Nad tím jménem "Žovka", jsem se musela trošku nenápadně zasmát, nevím proč, ale to jméno bylo srandovní. ,,Tak pojďďď, pojď dovnitř, dáme si něco"

---------
Co si myslíte že se stane na tý párty 🤔🧐😑 Jinak předem přeju dobrou noc a krásné sny💖Jo a☝🏻tím tílkem, jsem myslela něco takovýho-

---------Co si myslíte že se stane na tý párty 🤔🧐😑 Jinak předem přeju dobrou noc a krásné sny💖Jo a☝🏻tím tílkem, jsem myslela něco takovýho-

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Akorát v černé 🖤

           Adele<3

Game overKde žijí příběhy. Začni objevovat